עוד קבוצת תמונות ופרטים אודות הסאאב 9-5 החדשה דלפו – או, שמא הודלפו?... – לרשת. רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם על ספינת הדגל החדשה והכה-חשובה של סאאב, והנה מגיע עוד קצת מידע. התמונות החדשות הן בעיקר תמונות פרטים והדגשים עיצוביים. כך למשל ניתן לראות שיחידות המראות המתקדמות כוללות פס תאורת LED וכי – למעט החלק העליון – הן צבועות בצבע הרכב. ניתן גם להבחין באותה טכנולוגיית תאורה מאחור, עם פסי LED המייצרים תאורה חזקה במיוחד.
התמונות הנוספות עדיין לא חושפות את כל פנים המכונית אך צילומי פרטים נוספים של הפנים מגלים עיצוב מגובש וייחודי במידה מסוימת, יחד עם רושם – מסויג וממראה עיניים בלבד – של איכויות גימור והרכבה מרשימות. ניתן לזהות כפתור התנעה בקונסולה המרכזית ולמרות תזכורות פה ושם של חלקים מוכרים ממדפי GM, הרי שבסה"כ ניתן לאפיין גם את הפנים כ"סאאב אופייני".
כפי שכבר דיווחנו יושבת הסאאב 9-5 החדשה על פלטפורמת האופל אינסינייה/ביואיק לה-קרוס ולכך נוכל להוסיף שפלטפורמה זו תוכננה מראש לקבל גם מערכות הינע כפול (למרות שאין כרגע כל מידע בנידון מסאאב) וכי בדרך מאופל/ביואיק עבר הבסיס כיול ספורטיבי, מה שמעלה את רף הציפיות ממכונית זו בכל הקשור להתנהגות כביש והנעה מנהיגה. החשיפה המלאה תהיה כאמור במסגרת תערוכת הרכב של פרנקפורט, בספטמבר.
לגבי המחיר הצפוי – החל מפחות מ-35,000 יורו באירופה – כנראה שהמידע שכבר הבאנו מדויק, והמכירות (באירופה) צפויות להתחיל באפריל 2010.