חברת ניסן חשפה ביפן את אב הטיפוס המוכן לייצור של הרכב הסדרתי החשמלי הראשון שלה, שמיועד לייצור סדרתי ולשיווק המוני בעולם החל מ-2010. הרכב הוא בתצורת מרכב של רכב פנאי עירוני מרווח עם חמש דלתות וחמישה מקומות ישיבה, שהמנוע נמצא בו מלפנים והסוללות מתחת לרצפת תא הנוסעים.

המנוע הוא יחידה חדשה ומתקדמת בהספק 80 קילוואט (כ-120 כ"ס) והוא ניזון מסוללת ליתיום-איון מפיתוח עצמי של ניסן, בהספק של 24 קילוואט-שעה. הסוללות הן קבועות, ולא ניתנות "להחלפה מהירה" ולטענת החברה טווח הנסיעה מגיעה ל-160 קילומטר. ניסן חשפה במקביל טכנולוגיה להטענה מהירה של סוללות בתוך פחות משעה, ובכוונתה לבצע סטנדרטיזציה לטכנולוגיה שלה.

המכונית תושק בארצות הברית בשנה הבאה ומשם יתרחב הייצוא בהדרגה לשאר העולם. גם הייצוא צפוי להתבצע בארצות הברית. המכונית תשמש כפלטפורמה גם למספר מכוניות חשמליות ייעודיות של רנו, שיוקו באירופה החל משנת 2012. גם הן יהיו עם סוללה קבועה.