לנד רובר משיקה את הטלפון הראשון שלה; מן הסתם לא ציפיתם למכשיר דור שישי עם מסך מגע רגיש למצבי רוח בקוטר 10 אינץ' ולצבע כתום בוהק של המעטפת, נכון?
צדקתם. המכשיר נקרא Land Rover S1 ונראה כאילו פותח (ונוסה...) בכל מחלקות יחידת הקומנדו הבריטית המפורסמת, ה-SAS, בכלל זה מתחת למים, מעל, בבוץ, באוויר, בזריקה, נפילה, דריסה ובעצם – בכל צורת עינוי שתעלו בדעתכם. ואכן, זה לא רחוק מכך. בלנד רובר מציעים את המכשיר כמכשיר קשוח באמת, האמור לתפקד בשטח – בכל שטח, ובמזג אויר – בכל מזג אויר, ומעבר למראהו הקרבי הביצועים המובטחים בהחלט חסרי תקדים. הלנד רובר S1 מתבסס על דגם של פיליפס הנקרא Nexperia 6120.
המכשיר זכה – הראשון אי-פעם – בדירוג הגבוה ביותר ברמת הקשיחות והעמידות של מכשירים סלולריים (מסתבר שיש דבר כזה): IP67, אם זה אומר לכם משהו. למעשה, נכון להיום, הלנד רובר S1 מהווה קטגוריה בפני עצמו. המכשיר "הבלתי ניתן להריסה", שוקל 160 גרם, ישרוד שכיבה במים בעומק של מטר למשך חצי שעה, עמידות בזריקה, נפילה ודריכה מעשה ידי אדם, חוסר-רגישות לאבק או עשן ועמידות במלח או מי-מלח. ניתן לצלם איתו תמונות בגודל 2 מגה-פיקסל (גם במים...), גם עם פלאש, הוא כולל מכשיר GPS, רדיו FM, פנס, זיכרון אחסון של 2GB, בלוטות' ויכולת גלישה ברשת. ה-S1 יתפקד באופן מלא בטווח טמפרטורות שבין 20- ל-60+ ויאפשר 18 שעות שיחה (!) ועד 1,500 (!!) שעות Standby.

נראה לכם רציני? אם לנד רובר נותנים אחריות מלאה למכשיר, ללא תנאים, למשך 3 שנים זה אומר דרשני, לא? בשלב זה המכשיר משווק באנגליה בלבד ומחירו 300 ליש"ט.