בחודש ספטמבר תנחת בארץ הפורשה פאנאמרה, מכונית הקופה-ארבע-דלתות החדשה של פורשה. למכונית יש ארבעה מקומות ישיבה ותא מטען מרווח מתחת לדלת החמישית מאחור והיא מצוידת בשלדה ספורטיבית ובטכנולוגיות מתקדמות כוללת תיבת הילוכים ממוחשבת בעלת מצמד כפול, שמייצרת העברות הילוכים אוטומטיות מהירות.
המכונית תשווק בישראל בכל שלוש הגרסאות שלה. גרסת ה-S עם מנוע V8 בנפח 4.8 ליטר בהספק 400 כ"ס ומומנט של 50 קג"מ תעלה החל מכ-895 אלף שקל בכפוף לשער המטבע. גרסה זו מסוגלת לזנק מאפס למאה קמ"ש ב-5.4 שניות בדרך ל-283 קמ"ש. מחירה יתחיל בכ-895 אלף שקל, לפני המיסוי הירוק.
הגרסה השנייה מצוידת באותו מנוע ובהנעה כפולה-קבועה ממוחשבת. היא מזנקת מאפס למאה ב-5 שניות ומחירה יתחיל בכ-935 אלף שקל לפני המיסוי הירוק. הגרסה הבכירה היא גרסת הטורבו, עם מנוע שמייצר 500 כ"ס ו-70 קג"מ כסטנדרט והנעה לכל הגלגלים. הטורבו מזנקת מאפס ל-100 קמ"ש ב-4.2 שניות בלבד ומגיעה ל-303 קמ"ש לא מוגבלים אלקטרונית. מחירה ינוע סביב 1.5 מיליון שקל לפני המיסוי הירוק ובכפוף לשער המטבע.
כל המשלוח הראשון, שהוזמן על ידי היבואן לצורך ההשקה, כבר נמכר ללקוחות בישראל, שחלקם הגישו הזמנות כבר לפני חודשים רבים. יצוין כי למכונית קיימת כיום רשימת המתנה של חודשים רבים בשווקי מפתח במערב. מבחן ישראלי ראשון למכונית הערב ב"גלובס חמישי בערב"