נושאת הדגל מבחינת ביצועים וכוח במשפחת ה-911 לבית פורשה הנה גרסת ה-GT2; למי ששכח, ה-GT2 היא הברוטאלית שבסדרה, כאשר כבסיס משמשת גרסת הטורבו אך עם הספק משופר (530 כוח-סוס במקום 480 בטורבו), משקל מופחת (1,440 ק"ג לעומת 1,585 בטורבו) והנעה אחורית בלבד שנועדו להבדיל בין ילדים לגברים, אם ניתן להגדיר נהגי 911 טורבו כ"ילדים"...
הביצועים אמורים לעורר מתים, עם תאוצה מעמידה ל-100 תוך 3.7 שניות (3.9 בטורבו) ומהירות מרבית של 329 קמ"ש (310 בטורבו).

אנשי סדנת 9ff הגרמניה מתמחה בשיפור גרסאות 911 השונות של פורשה עם דגש על הצד המכאני – מערכות הינע, תיבות הילוכים, מתלים וכמובן: מנועים – הצליחו לחלץ 850 כוח-סוס מהמנוע והוסיפו עזרים אוירודינמיים לשיפור כוח ההצמדה (תוספת של 90 ק"ג מאחור ו-70 ק"ג מקדימה). עוד הוחלפו פאנלים שונים בגוף הרכב בכאלו העשויים סיבי פחמן כאשר מכסה המנוע, הדלתות והגג עוצבו מחדש ע"י אנשי הסדנה במיוחד לטובת הפרויקט. הביצועים השתפרו לכדי 3 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 384 קמ"ש. על הדרך למהירות המרבית יש להרחיב: 8.7 שניות מעמידה תראו כבר 200 קמ"ש על השעון, ומאה הקמ"ש הבאים, מ-200 ל-300, מגיעים לאחר 9.8 שניות נוספות!
9ff מאפשרת לרוכש להחליט על "כמה כוח זה מספיק כוח", קרי, התאמה של כוח-הסוס על חשבון המומנט לחובבי המהירות או הפחתת כוח-הסוס לטובת מומנט לחובבי הנהיגה.

יצירות נוספות מבית מדרשם של אנשי 9ff כוללות את המכונית השניה המהירה ביותר בעולם, ה-GT9 ו-409 קמ"ש ו-987 כוח-סוס וגרסה עוד יותר חייתית שלה – ה-GT9-R, המתיימרת לנפץ את שיאי המהירות המרבית למכונית חוקית לכביש.
בעבר הציעו אנשי 9ff גם את המכונית הפתוחה המהירה בעולם המתבססת על 911 פתוחה, 780 כוח-סוס ושיא מהירות של 380.5 קמ"ש.

המחיר שתשלמו עבור היצירה אינו צנוע. 285,000 יורו רק עבור ערכת השיפורים לגרסת ה-BT2 (בי-טורבו כמובן) שלהם. לפתע תוספת 27,500 יורו שדורשים בספידארט לגרסת ה-650 כוח-סוס שלהם נשמעת כמציאה אמיתית!