ראטאן טאטא, יו"ר טאטא, בעת השקת הגרסה האירופאית של הנאנואחרי פתיחה מבטיחה למדי למכונית הזולה של טאטא, הנאנו, והצגת גרסה המיועדת לשוק האירופאי היותר מפונק הגיע תורה של ארה"ב להיכנס לכוונת של טאטא.

לפי ראטאן טאטא, יו"ר החברה, תוך שנתיים תוכל טאטא להציג מכונית העומדת בתקני ארה"ב בכל הנוגע לפליטת מזהמים והבטיחות, אולם תג המחיר הנמוך של כ-2,500 דולר ככל הנראה לא יישמר.

מעבר להתאמות הללו, הנאנו תיאלץ להיאבק בשוק המכוניות הקטנות והזולות מול הפורד פיאסטה מצד אחד והסמארט מצד שני, המצליחה במפתיע בשוק האמריקאי. כמו כן, הקמת רשת מפיצים למכונית תהיה ככל הנראה בלתי נמנעת; טאטא לא תוכל להשען על הרשת הקיימת של יגואר או של לנד-רובר (השייכות לטאטא) בשל החשש מההשפעה השלילית של המותג הזול והעממי על מותגי פרימיום אלו.
למרות זאת, נראה כי טאטא קיבלה החלטה לבצע חדירה זו לאמריקה בשל שתי סיבות עיקריות: יצירת מזומנים הנחוצה לחברה בשל רכישת יגואר ולנד-רובר ונעיצת דגל בשוק האמריקאי, הגדול בעולם, לפחות עד ערבו של המשבר הכלכלי הנוכחי.

עד כמה מוכן השוק האמריקאי החבוט לרכוש מכונית כה בסיסית וזולה עוד לא ברור. בהתחשב בכך שמועד הגעתה לחופי אמריקה יוכל להיות לאחר שהמשבר הכלכלי יחלוף, ייתכן וההשקה לא תזכה להצלחה המצופה. ימים יגידו.