בתערוכת פריז האחרונה הציגה בנטלי מבית פולקסווגן את הגרסה האחרונה שלה לסדרת הארנאז' בת העשור. מרגע זה שעון החול לקראת הצגת המחליפה החל לפעול, ואנו כבר עדכנו אתכם בפרטים ראשונים.

לקראת אירוע הרכב הסופר-יוקרתי בפבל-ביץ', קליפורניה בו תחפוש בנטלי את סדרת הארנאז' החדשה, שוחררה תמונת טיזר יחידה המראה ממבט חזית-צד את החלקה הקדמי של המכונית החדשה.
מכונית הדגל החשובה של בנטלי מהווה – גם אם לא מבחינת היקף המכירות (600-800 יחידות בשנה), לבטח תדמיתית – את אחד הדגמים החשובים של היצרנית הבריטית בבעלות פולקסווגן. למרות הצפי לגידול בממדים הארנאז' החדשה תשמור על משקלה או אף תציג ירידה במשקל בזכות שימוש בידע בייצור שילדות קלות מבית אודי (השייכת אף היא לפולקסווגן), אשר הכריזה על עתיד "קל" יותר.
מגוון המנועים יתחיל ממנוע V8 כאשר תיבת ההילוכים תהיה אוטומטית, 8 מהירויות מבית ZF. הפתעות תחת מכסה המנוע יכולות להיות בדמות גרסת דיזל שמקורה ב-V12 טורבו-דיזל שפגשנו ב-R8 V12 TDI Concept וייתכן ואף גרסה מתונה של מנוע הבוגאטי ויירון W16 אשר ייצר סלון פאר יוקרתית עם מנוע חזק וייחודי.
המחיר עליו מדברים בבנטלי ביחס לארנאז' העתידית לא אמור להיות שונה ממחיר הארנאז' בת ימינו, דהיינו החל בכ-180,000 ליש"ט לגרסת "הבסיס" ועד כ-200,000 ליש"ט לגרסת-העל, זו שתצוייד (אולי...) במנוע ה-W16 של הויירון ותזכה ככל הנראה לתוספת האות T לשמה, אולם לא אמורה להטיל צל על הבנטלי חזקה עד כה, הסופרספורטס. בכך תמשיך בנטלי לשמר את מעמדה המיוחד בסקלת המחירים כיום בסגמנט היוקרה; הרולס-רויס פאנטום המחודשת והמאיבאך 57 מוצעות כיום בהחל בכ-265,000 ליש"ט יקרים באופן משמעותי, והגרמניות המובילות – גרסאות העל של מרצדס סדרה S, ב.מ.וו סדרה 7 ואודי A/S8 (הממוצבות דרגה אחת מטה) – מתומחרות נמוך משמעותית, בטווחי מחיר הנעים בין 90-100,000 ליש"ט.
השערות אחרות גורסות כי בנטלי תמצב את הארנאז' הבאה מול הפאנטום והמאיבאך דווקא, בכדי ליצור בידול בינה ובין המתחרה החדשה בבנטלי קוננטיננטל Flying Spur – הבייבי רולס רויס, ה-EX200.

אגב, מדובר אמנם במחליפת הארנאז' הוותיקה אך ככל הנראה תכונה לימוזינת הפאר החדשה בשם אחר, אודותיו טרם נמסרו פרטים כלשהם.
אירוע פבל ביץ' מארח לא מעט השקות יחודייות ואקסלוסיביות, דוגמת השקת היצירה החד-פעמית של פינינפארינה – ההיפריון או הבוגאטי ויירון. אנו נחזור עם תמונות ודיווחים מהשטח. בנתיים תוכלו לשטוף עינכם באתר מיוחד אשר הקימה החברה למכונית.