העיצוב החיצוני מתהדר במאפייני פיג'ו מוכריםפיג'ו חשפה פרטים ראשונים של המיניוואן החדש שלה – ה-5008. ההשקה הרשמית והמלאה מתוכננת להתרחש מעל לבימות תערוכת הרכב הבי"ל בפרנקפורט, גרמניה, בספטמבר.
המיניוואן החדש יושב על רצפת הפיג'ו 308 (כפי שהסיטרואן C4 פיקאסו יושב על רצפת ה-C4 המשותפת ל-308) לאחר התאמות נדרשות, כמובן. המכונית, שאורכה 453 ס"מ וגובהה 163 ס"מ תוצע בגרסת 5 או 7 מושבים ומתאפיינת כמובן – עיניכם הרואות – בעיצוב "פיג'ואי" מוכר, הכולל את הפרצוף האופייני למותג עם סמל האריה.

כמתבקש ממיניוואן מודרני גם כאן הפנים וורסטילי ומאפשר משחק כיסאות: כל כיסא ניתן ל"הטמנה" ברצפת הרכב (למעט השניים הקדמיים) בנפרד או לחוד כאשר שורת המושבים האמצעית ניתנת גם לכוונון לפנים ולאחור ולסיבוב או קיפול – ליצירת משטח עבודה או הטענה.

היצע המנועים כולל 6 אופציות: צמד שתייני בנזין ורביעיית לוגמי סולר; אגף הבנזין יציע שתי יחידות כוח בנפח 1.6 ליטר עם 120 או 156 כוח-סוס – כרגע בשידוך לתיבות ידניות בלבד (5 או 6 הילוכים בהתאמה). היצע הדיזלים יכלול צמד מנועי 1.6 ליטר (135 ו-143 כוח-סוס) וצמד מנועי 2.0 ליטר (150 או 163 כוח-סוס) כאשר שתי האופציות החזקות יותר בכל קבוצת נפח תוצענה גם עם אופציה אוטומטית.

אבזור הבטיחות הסטנדרטי יכלול ESP, בקרת משיכה עם מצב "חורף", 6 כריות אוויר – כאשר בגרסת 7-המקומות מתווסף להיצע 3 צמדי כריות וילון כסטנדרט – 2 לכל שורת מושבים. רשימת התוספות האופציונאליות מרשימה אף היא וכוללת בין השאר תצוגה עילית (כפי שתמצאו ב-3008 החדש גם כן), מערכת ניווט, מגוון מערכות שמע, מערכת עזר בחניה, מסכי LCD בתוך משענות הראש הקדמיות, חיישני שמירת מרחק ועוד.
בשלב זה לא פורסמו מחירים כמו גם כל מידע על מועד תחילת הייצור והשיווק