קאדילק, מס' 1 במותגים; אסקלייד מס' 1 בטראקסחברת Autopacific פחות מוכרת אמנם מ-J.D.Power, אך בכל זאת מדובר בחברת מחקרים וסקרים מכובדת המתמחה בתחום הרכב. אוטופסיפיק מפרסמת מדי שנה סקר שביעות רצון, מבוסס על שאלונים מפורטים ותשובות המתקבלות מעשרות אלפי נהגים. כל התשובות מתייחסות למכוניות חדשות שנרכשו ברבעון האחרון של 2008, ולכן שביעות הרצון אינה יכולה להתייחס, כמובן, לאמינות לטווח ארוך.
בסקר השנה נטלה קאדילק את המקום הראשון בין המותגים, כאשר דגם האסקלייד הוא ה-Truck בעל הדירוג הגבוה ביותר. שלא במפתיע, לקסוס LS זכתה בדירוג הגבוה ביותר בסקר כולו. תוצאות הסקר כוללות בחירת דגמים מנצחים ב-11 קטגוריות של מכוניות נוסעים ו-12 קטגוריות Trucks (רכבי פנאי, טנדרים ומיניוואנים). מותגי טויוטה נטלו את מירב המקומות הראשונים, 6 במספר (3 לטויוטה, 2 ללקסוס ואחד לסאיון). פורד לקחה 4 מקומות ראשונים (3 לפורד, אחד ללינקולן), יונדאי שניים, GM שניים (אחד קאדילק, אחד שברולט), קרייזלר שניים (אחד לדודג' ואחד לג'יפ), ואחד כל אחד להונדה, לנד רובר, מאזדה, מיצובישי, פולקסווגן, פורשה וקיה.
בין המנצחים המעניינים: הלינקולן טאון קאר העתיקה דורגה ראשונה בין מכוניות יוקרה גדולות (Luxury Large Car), אבל זו קטגוריה נפרדת מ-Premium Luxury Car (יוקרה יותר יוקרתית?) בה זכתה הלקסוס LS... הטויוטה פריוס זכתה במקום הראשון בקטגוריה תמוהה העונה להגדרה "מכוניות תדמית קומפקטיות". תוצרת ארה"ב מככבת בקטגוריות הפנאי המסורתיות כמו טנדרים (דודג' ראם בין הגדולים, פורד אקספלורר ספורט טראק בקומפקטיים), רכב פנאי גדול (שברולט טאהו), יוקרתי (קאדילק אסקלייד), בינוני-פרימיום (פורד אקספלורר) או סתם בינוני (ג'יפ ליברטי). אבל ברכבי הפנאי הרכים/קומפקטיים כבר משתלטת תוצרת המזרח הרחוק ואירופה על התמונה: הקרוסאובר יוקרה הנבחר הוא לנד רובר פרילנדר (או LR2 כפי שהוא מכונה בארה"ב), הקרוסאובר הגדול המועדף הוא מאזדה CX-9, הקרוסאובר בינוני/פרימיום המדורג ראשון הוא טויוטה ונזה, קרוסאובר בינוני לא-פרימיום הוא פולקסווגן טיגואן, הקרוסאובר הקומפקטי הנבחר הוא קיה ספורטאז', ומיניוואן – טויוטה סיינה.
בקטגוריות מכוניות הנסועים זכו במקום הראשון רק שתי מכוניות אמריקניות: הלינקולן טאון קאר המוזכרת לעיל והפורד פיוז'ן בקטגוריית מכוניות בינוניות. הפורשה 911 היא הנציגה האירופית היחידה עם מקום ראשון בקטגוריית מכוניות ספורט, וכל היתר שייך לתוצרת המזרח הרחוק: לקסוס LS בקטגוריית יוקרה-פרימיום כאמור לעיל, יונדאי ג'נסיס כ"מכונית השואפת ליוקרה" (??), לקסוס ES בין מכוניות היוקרה הבינוניות, יונדאי סונטה כמכונית בינונית-פרימיום (פרימיום? הגדרה שלהם, לא שלנו), טויוטה פריוס כמוזכר לעיל, מיצובישי לאנסר כמכונית קומפקטית, הונדה ג'ז (פיט בארה"ב) כמכונית חסכונית/עממית, וסאיון tC כמכונית ספורטיבית.
הסקר מציין לטובה את מותג יונדאי, אשר השתפר משמעותית ב-40 מ-48 הקריטריונים השונים אליהם התבקשו ממלאי השאלונים להתייחס ועלה 11 מקומות בדירוג היצרנים. בשל כך מקבלת יונדאי את תואר "הכוכב העולה" לשנת 2009.