למרות מצבה העגום של תעשיית הרכב האמריקנית בימינו, למרות שגם שוק המשאיות בקריסה, לא נראה שהתובלה היבשתית בארה"ב תשתנה מהותית בעתיד הנראה לעין, כך שמשאיות הענק ימשיכו לטרוף את הכבישים האינסופיים ולבהוק בכרום, ניקל ובממדי הענק כאחד מסמלי אמריקה.
הארלי דייוידסון, ועכשיו: המשאית
צילום: מנהל
לפני למעלה משנה חשפה יצרנית המשאיות האמריקאית אינטרנשיונל – חברה-בת בקונצרת נביסטאר – את ה-LoneStar המהפכנית. מעבר ליומרות טכנולוגיות כאלו ואחרות לא אלו היו הפואנטה; היתה זו המשאית הראשונה – והיחידה עד כה – שעוצבה בעיצוב רטרו מובהק, מוחצן ובולט. תשומת הלב הרבה לה זכתה – גם מחוץ לעולם המשאיות והרכב הכבד – הפכו אותה לאורחת מכובדת מתצוגות רכב ושיפורים רבות באמריקה, ועודדו את אינטרנשיונל להציע עתה סדרה מוגבלת ואקסקלוסיבית של הדגם, בשיתוף יצרנית האופנועים האמריקאית הארלי דייוידסון, סמל אמריקאי מובהק בזכות עצמו.
הארלי דייוידסון, ועכשיו: המשאית
צילום: מנהל
הגרסה הייחודית – International LoneStar Harley-Davidson Special Edition בשמה המלא – עוצבה בשיתוף הארלי דייוידסון, ואף במודעות הפרסום שלה מופיע לוגו יצרנית האופנועים הרשמי לצד לוגו אינטרנשיונל.
הסממן המזהה הראשון – לבטח עבור כל חובב הארלי – הוא הצביעה האופיינית בשחור וכסף בשילוב כתום; אבל, הגימיקים המגניבים יותר נלקחו היישר ממדפי מחלקת השיפורים והחלפים של הארלי הנקראת Screamin’ Eagle Performance Division, ובהם פנסי החזית מקוריים המשמשים בימים כתיקונם את אופנועי החברה (והמחליפים כאן את הפנסים המוארכים הסטנדרטיים), סמלים ולוגואים, ציפויי עור מאותו הסוג המשמש את האופנועים, פנסי איתות וערפל ועוד. החישוקים יוצרו במיוחד עבור גרסאות אלו וכוללים גם את סמל יצרנית האופנועים המפורסמת, הפגוש הקדמי גם הוא ייחודי לדגם זה וכך גם הסבכה הקדמית ('גריל') הענקית.
הארלי דייוידסון, ועכשיו: המשאית
צילום: מנהל
הפנים כולל כמובן את כל הפאר והמותרות המאפיינים משאיות ענק מסוג זה, עם דגם לאלמנטים מאפיינים כמו סמלי הארלי דייוידסון המוטבעים דיפוני העור, שימוש נרחב בעץ אגוז ו-rosewood וספת עור מפוארת ההופכת למיטה כפולה במשיכה. אגב, משאית זו מוצעת רק בגרסת תא שינה.

הייצור יחל בחודש הבא ומהיצרן נמסר כי בשנה זו תיוצרנה רק 250 יחידות מגרסה זו.

עוד על משאיות?
גלריה מלאה בכרום: משאיות ענק אמריקאיות
השקה: וולוו FH16
המשאית הסדרתית החזקה בעולם
מבחן: רנו מאגנום