שוב אנו זוקפים גבה נוכח תזמון מעורר-תהיות. את סדנת נוביטק (Novitec) הגרמנית היכרנו עד היום בזכות ערכות קיצוניות ואבזרי שיפורים שהיא מציעה למכוניות פרארי, תחום התמחותה העיקרי (למשל: פרארי 599 עם יותר מ-800 כ"ס, או מעל 700 כ"ס ל-F430 סקודריה). אבל עכשיו החליטה נוביטק שהגיע הזמן לצאת לדרך חדשה – וכציון 20 שנה לקיומה היא משיקה את מכוניתה העצמאית הראשונה: TuLesto. כצפוי, מדובר במכונית-על עם עיצוב הולם, מנוע מרכזי וביצועים לא ממש צנועים. מנוע V8 בנפח 4.4 ל' נעזר בצמד מגדשי-על כדי להפיק 777 כ"ס, וזאת במכונית ששוקלת רק 1,260 ק"ג. מקורו של המנוע אינו מצויין בכתבה אך אפשרות סבירה היא שהוא מגיע מ-GM: מנוע כזה בדיוק משמש את הקאדילק STS-V, גרסת הביצועים של ה-STS (אם כי שם הוא חלש משמעותית). הביצועים המוצהרים הם 0 ל-100 ב-3.4 שניות ומהירות מרבית מעל 350 קמ"ש.
בשאר המפרט אין הפתעות: תיבה רובוטית עם מנופי תפעול מאחורי ההגה, הנעה אחורית, דיפרנציאל מוגבל החלקה, מיתלי עצמות עצה כפולות בכל הפינות עם אפשרות לכיוון הגובה, בולמי הזעזועים וקשיחות מוטות הייצוב, בקרת יציבות הניתנת לכוונון ומערכת בקרת שיגור, חישוקי "20 או "21, ובלמים קרמיים עם קליפרים בעלי 6 בוכנות קדימה ואחורה.
נתון המשקל המצויין לעיל של 1,260 ק"ג הוא מכובד במיוחד לאור ממדיה של הטולסטו, שאיננה קומפקטית במיוחד וקרובה מאד לאלו של למבורגיני מורצ'ילגו: אורך כללי של 4.62 מ' (ס"מ אחד יותר מהמורצ'ילגו), רוחב של 2.04 מ' (2 ס"מ פחות) וגובה של 1.22 מ' (8.5 ס"מ יותר). העיצוב – המוצג כאן בעיבודי-מחשב, ואינו מתברך במקוריות או חדשנות יוצאת-דופן – הוא פרי שיתוף פעולה של נוביטק עם סטודיו איטלקי בלתי מוכר בשם Luca Serafini Stile.
תא הנוסעים, אומרת נוביטק, יהיה בעל אופי ספורטיבי אך עדיין יכלול את אבזרי הנוחות המקובלים; מעבר לכך יתפר תא הנוסעים, הלכה למעשה, לדרישותיו של הלקוח. רק 11 יחידות מהטולסטו ייוצרו, והמחיר לא צויין...