לא להאמין, אך סדרה S של מרצדס נמצאת איתנו כבר ארבע שנים (הוצגה בתערוכת פרנקפורט 2005) והגיע הזמן להעביר את המכונית רענון אמצע החיים [לכל המידע על מרצדס S קלאס הנוכחית]. כפי שכבר חשפנו לפניכם בעבר עם תמונות ריגול, העדכון אינו מהפכני.
במסגרת מתיחת הפנים זוכה סדרה W221 (שם הקוד של ה-S קלאס הנוכחית) לגריל קדמי מובלט מעט יותר, פגוש קדמי חדש הכולל פתחי אוויר מוגדלים במעט ונוריות LED חדשות, פנסים מעודכנים (מלפנים ומאחור) כמו גם מראות צד בעיצוב שונה.
בתא הנוסעים השינויים כוללים גלגל הגה מעוצב מחדש עם חלוקה שונה של מתגי השליטה על זרועותיו ואופציות חדשות לצבעי הריפוד ברחבי התא. בקונסולה המרכזית ניתן יהיה לבחור בתצוגה המפוצלת לנוסע ולנהג, SplitView (בלשון מרצדס) עליה ספרנו לכם בעבר. בנוסף, מערכות העזר האלקטרוניות, כמו הרדאר המסייע בבלימה וחלוקת עוצמת הבלימה (ה-Brake Assit Plus) מוצעות עתה כסטנדרט בחלק מרמות הגימור. מערכות עזר נוספות אשר נתקלו בהן בהשקת ה-E החדשה מצאו דרכן לגרסה המעודכנת, כמו למשל: עמעום אוטומטי של אור גבוה כאשר רכב מגיע, מערכת לשמירה על הנתיב, אזהרת נהג עייף ועוד.
מרצדס סדרה S - מתיחת פנים
צילום: מנהל
בתא המנוע ביצעה החברה את העדכונים הנחוצים בכדי שתוכל להתהדר בשיפור בצריכת הדלק בשיעור של כ-7% והורדת רמת פליטת המזהמים ביחס לסדרה טרום מתיחת הפנים. ה-S400 היברידית הושקה רשמית אף היא; זו להזכירכם משלבת מנוע בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר (275 כ"ס) עם מנוע חשמלי המוסיף למניין עוד 20 סוסים.

המכונית תגיע לאולמות התצוגה באירופה ובארה"ב בחודשי הקיץ ולעת עתה לא נמסר על עדכון כלשהו במחירים.