אין ספק ש-2009 מתגלה כשנה עמוסת חידושים עבור הונדה כאשר כמעט כל דגם במבחר עבר שינוי כזה או אחר. בשבועות האחרונים הם שיפצו את הסיוויק והוסיפו לה תיבה אוטומטית (לעומת רובוטית בעבר) וגם גרסאות אבזור נוספות, השיקו את הג'אז ואת הלג'נד המחודשת ספינת הדגל היקרה. אגב מזו האחרונה מצפים ב'מאיר', היבואנית, למכור כ-25-30 מכוניות בשנה.

"מבחינת התפיסה שלנו כל מוצר שהונדה מייצרת והוא בר יבוא, אנחנו משווקים". מסביר עוזי גונן, סמנכ"ל חטיבת המכוניות של 'מאיר' שממשיך: "גם עם הפוטנציאל המסחרי קטן זה תורם למותג".
דברים אלה של גונן מתאימים גם לגבי גרסת הדיזל של האקורד אשר בהונדה החלו לשווק לאחרונה. זו זכתה סוף סוף בתיבה האוטומטית שהובטחה עוד בהשקת הדור הקודם. ואולם מחירה הגבוה 266,000 שקלים (!) יפגע בסיכויי הצלחתה.
אבל אין ספק שהחדשה החשובה באמת בהונדה היא האינסייט שאמורה להיות המכונית ההיברידית הזולה ביותר בארץ. באינסייט נהגנו לא מכבר (במסגרת השקתה לעיתונאי העולם), והיא אמורה לנחות בארץ כבר בשבועות הקרובים. בהונדה נמענים עדיין מלדבר על מחיר סגור אבל לפחות כרגע הם מצפים לתג מחיר תחרותי שיהיה במסגרת קבוצה 3, כלומר סביב 130,000 שקלים. עד כה שווקו המכוניות ההיברידיות רק בקבוצה 4 כלומר באזור 147,000 שקלים.