ניסן GT-R: לקראת עליה?המבחר של ניסאן ישראל בהחלט צמח בשנים האחרונות וגם המכירות משגשגות. אבל בעוד המותג היפני נהנה משפע דגמי פנאי, הרי שבצד הספורטיבי החשוב מאוד לתדמית אין לו בארץ מה להציע. לפחות עד עכשיו, שכן שמועות שעולות מ'קרסו', היבואנית, אומרות שבחברה עומדים לבחור בנשק המוחלט.

תאמינו או לא, אבל בניסאן-ישראל מאוד רוצים לראות את ה-GT-R האימתנית והאגדית נוחתת באולם התצוגה שלהם. והם לא מסתפקים בזאת, אלא גם שואפים להביא יחד עימה גם את ה-370Z החדשה כדי ליצור מעין חטיבת סופר-ספורט אימתנית.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום הודיע איציק וייץ, מנכ"ל 'קרסו רכב' היבואנית, שאכן שתי האחיות הספורטיביות תגענה לארץ עוד השנה. הרצון של קרסו הוא להביא את שתי המכוניות ביחד ולא להסתפק באחת. כל זאת כדי לשפר את התדמית של ניסן שעדיין אינה נמצאת היכן שהם רוצים. לאנשי קרסו ברור שמדובר במכירה בבודדות אבל להערכתם התרומה התדמיתית – ובמיוחד של ה-GT-R האיקונית – תהיה עצומה. אנחנו כמובן לא מתווכחים איתם.
על מחירים סופיים עוד מוקדם לדבר, אך ככל שידוע לנו, הלחץ על היצרנית נמצא בשיאו והשערות מדברות על סביבות ה-750,000 שקל עבור ה-GT-R. כך או כך, ברור שביחס ליכולת, לביצועים ולמתחרים המעטים, הם יהיו מאוד תחרותיים.