בסוף 2007 הציגה פורשה גרסה ספורטיבית במיוחד של הקאיין S, אשר זכתה לכינוי (הבאנאלי למדי, יש לציין) GTS. מנוע ה-V8 קיבל תגבורת סוסים קטנה, יחס ההעברה הכללי קוצר, ומכלולי השילדה שודרגו כדי להתאים לנהיגת כביש אגרסיבית: חישוקי "21 עם צמיגים בחתך 35, מיתלים אדפטיביים PASM מוקשחים ומונמכים, וכמובן – טיפול קוסמטי להענקת ההופעה הנכונה.
עכשיו מציגה פורשה גרסה מעוצבת מיוחדת של הקאיין GTS, אשר תיוצר בהיקף מוגבל של 1,000 מכוניות בלבד. השם המלא – קחו נשימה עמוקה – הוא Cayenne GTS Porsche Design Edition 3 (ואם אתם שואלים – המספרים 1 ו-2 שימשו לגרסאות מעוצבות של הקאימאן S והבוקסטר S). בעיצוב היה מעורב סטודיו Porsche Design, חברת בת של קונצרן פורשה. אפשר למצוא כאן כל מיני פרטים יחודיים לגרסה זו, החל מהצבע האפור-מטאלי וכלה בריפודי העור השחור עם תפרים באדום. המכונית זכתה גם למערכת קול מיוחדת מתוצרת Bose, עם 14 רמקולים ועוצמה כוללת של 410 ואט.
 
פורשה קאיין GTS, גרסת המעצב
צילום: מנהל 
 
אבל מה שאולי הכי מגניב הם האבזרים היעודיים שהוכנו על-ידי פורשה-דיזיין ואשר כלולים עם כל מכונית, ביניהם שעון כרונוגרף עם גוף טיטניום, P'6612 וסט של 4 מזוודות תואמות במידות שונות, כולן מתאימות לנשיאה בתא הנוסעים בטיסות. רק בשביל זה שווה להזמין את המהדורה המיוחדת הזו של הקאיין, לא?

כל דגמי פורשה בישראל, כאן באתר