לפני כחודשיים חשפנו את כל הידוע לנו על הספארק הקטנה לבית שברולט, ועתה, עם השקתה האירופאית בז'נבה, הגיע הזמן לעדכן אתכם בפרטי המכונית הסדרתית.

מחליפת המאטיז הפרה-היסטורית הוצגה במתוכנת ייצור סדרתי. ניתן לומר שלפחות קוי העיצוב הכלליים והנאים המשיכו ממכונית התצוגה ממנה שאבה את השראתה - ה'ביט' - למכונית הסדרתית, וטוב שכך. חישוקי 17 אינץ' ונוריות LED קדימה ואחורה לא שרדו את המעבר לדגם הסדרתי וכך גם לא מנוע ה-1.2 ליטרים-טורבו, אולם העיצוב האגרסיבי ורענן יחד עם העתקות קלות מיצרנים אחרים (ידית פתיחה דלת אחורית בסגנון אלפא-רומיאו, קו חלונות המזכיר את סיטרואן C1) מעניקים לגמדה של שברולט מראה ייחודי והופעה בולטת. לחיוב נציין עוד את יחידות התאורה מאחור, את מיקום פנס הנסיעה לאחור, משיכת הצבע השחור בשני צידי הפגושים אשר יוצורים מראה דמוי דפיוזר ועוד.
המנועים אשר יוצעו בוודאות הנם צמד מנועי בנזין (1.0 ליטרים ו-1.2 ליטרים), שניהם בעלי 16 שסתומים. אנו משערים שמנועי דיזל האהובים באירופה יוצעו גם הם בהמשך, אך כרגע ללא אסמכתא מהיצרן.

אורכה הכולל של המכונית הנו 364 סנטימטרים ובסיס גלגלים של 237.5 סנטימטרים אמורים לספק מרחב מחיה ראוי לארבע מבוגרים בזכות תכנון מרחב חכם המנצל עד תום את מרווח המרפקים בין יושבי המכונית. הנהג נהנה מלוח שעונים מעוצב למשעי אך דל יחסית, בתוספות מרחיבות את הדעת; בכל זאת זו מכונית הבסיס לאירופה של היצרן. שברולט מכנה את שני הגוונים הקיימים בתא Dual Cockpit כאשר הגוונים זהים במיקומם על דיפוני הדלתות והקונסולה. לדברי GM, השקט היחסי השורר בתא הנוסעים דומה למכוניות בדרגה אחת מעל בזכות תכנון אווירודינמי מתקדם.
למרות "גודלה" הקומפקטי של המכונית, היא מתהדרת בהתייחסות רצינית גבוהה לבטיחות: 6 כריות קדמיות, ABS ו-ESP כסטנדרט. השברולט ספארק טרם עברה מבחן ריסוק אירופאי או אמריקאי.

פיתוח ותכנון הספארק התבצע באירופה כאשר הייצור הסדרתי יבוצע בקוריאה, במפעלי דייהו החל מהרבעון האחרון של 2009, כדגמי 2010. לשוק האירופאי (כשברולט, כדייהו או כאופל) תגיע המכונית בתחילת 2010 ולארה"ב (כשברולט) בתחילת 2011.