מרכזיותה של כל תערוכת רכב נמדדת בהיקף ההשקות המתוכננות בה ובמספר המבקרים בה. תערוכת ז'נבה היא בין המרכזיות שבהן ולפיכך - ובהתאם למסורת של מזארטי - גם בתערוכה זו תהיה נציגה חדשה על בימת היצרן.

הפעם מדובר על חשיפתה של הגרסה האוטומטית של הגרנד טוריסמו S. התיבה אשר נבחרה כמתאימה לעמוד בעומס שמנוע V8 4.7 ליטרים המנפק 440 כ''ס יכול לייצר, הנה מתוצרת ZF והיא בת שש מהירויות. לנהגים בעלי הפן הספורטיבי (יחסית) מבין הבוחרים בתיבה תהיה האפשרות לשלוט על ההילוכים גם באמצעות פקדים מאחורי ההגה. חידוש טכני נוסף בעל פן בטיחותי הנה הצגתן בדגם זה, ומיד אח"כ בכל דגמי הגרנד טוריסמו, של כריות אויר מתוכננות מחדש ובעלות שתי עוצמות פתיחה כתלות בעוצמת הפגיעה לנהג ולנוסע. כריות אלו תחלפנה את הכריות הפשוטות המוצעות כיום.
מבחינה חיצונית, הגרסה האוטומטית תובחן מאחיותיה הידניות בחצאיות צד עדינות אך בולטות וחישוקי 20 אינץ' ייחודיים. הגימור הפנימי יעודכן קלות ויכלול כסטנדרט ממשק Bluetooth וחיבור מובנה ל-Ipod.

לא נמסר מה היקף הפגיעה של התיבה האוטומטית בביצועי המכונית. אנו משערים שלא הרבה עשיריות שנייה יתווספו לזמן התאוצה מ-0-100 קמ"ש העומד על 4.9 בגרסה הידנית. המהירות המרבית בת 305 קמ"ש לא תפגע משמעותית אף היא.
למרות אהבתו של השוק הישראלי את התיבה האוטומטית, זה לא ממש ישפיע על סיכויי הגעתה של המזארטי גרנד טוריסמו לארץ ששואפים לאפס, נכון להיום.