קונספט קואנט: בינתיים שוחרר רק טיזר מסתוריהיצרן השוודי הקטן והקיצוני, קוניגסג, שיחרר לרשת איור טיזר של חזית רכב התצוגה קואנט אשר יוצג בתערוכת ג'נבה (5 -15 למרץ). מעט ניתן ללמוד מתמונת החזית הזו אולם נראה כי אין דמיון לחזית ה-CCX על גרסאותיה של היצרן הקטן.

מעבר לעובדה שהחברה חושבת שזו "יצירה חדשה לעתיד", וכן, זהו ציטוט מדויק, אין מידע נוסף על הרכב. על פי פרשנות של הנציגות השוודית של Auto motor & Sport (עיתון הרכב הגרמני הנחשב) הידוע במקורותיו המהימנים, מדובר בלא פחות ממתחרה חדשה ויומרנית בתחום 'לימוזינות העל', דוגמת האסטון מרטין ראפיד, הפורשה פאנאמרה והלמבורגיני אסטוק. המכונית תזכה לרצפה חדשה וייעודית לה וככל הנראה תקבל גרסה עם יותר מ-800 כוח סוס של מנוע ה-CCX.
אנו משערים שאם אכן שמועות אלו נכונות, ואם הטיזר ששוחרר למדיה אכן הוא הדבר האמיתי, הרי שמדובר ככל הנראה בקונספט ראדיקלי וקיצוני מכל שהכרנו, בוודאי באופן בו ניתן לנייד במהירות מרבית 4 נוסעים...

חדשה נוספת מקוניגסג לתערוכת ז'נבה הנה מערכת מידע ובידור חדשה בעלת מסך מגע אשר תשלוט בבקרת הניווט, בקרת האקלים, מערכת האודיו והסנכרון לכל אבזרי ה-USB האפשריים כמו גם מערכת המידע הכוללת זמני תאוצות, כוחות ג'י וכדומה. מערכת זו תוצע מיד לאחר התערוכה במכונית "הסדרתית", ה-CCX. עוד תוצענה בזו האחרונה שדרוג של בקרת המשיכה, תיבת הילוכים בסגנון טפיטורניק מקוצרת ב-30 ס"מ בהשוואה לתיבה אותה תחליף וכזו המאפשרת החלפת הילוכים מהירה יותר.