חטיבת המכוניות בקונצרן פיאט, Fiat Group Automobiles (לשעבר Fiat Auto) הכוללת את מותגי פיאט, אלפא-רומיאו ולנצ'יה (ועכשיו גם אבארת'), מכרה פחות מכוניות ב-2008 מאשר ב-2007. בסך הכל נמכרו 2,153,000 מכוניות, ירידה של 3.9%. שלושת מותגי מכוניות הנוסעים של פיאט רשמו ירידות: מותג פיאט ירד ב-3.2% ל-1.538 מיליון מכוניות, אלפא צנחה ב-28.5% ל-103,000 יחידות בלבד, ולנצ'יה מכרה מספר דומה אחרי ירידה מתונה יותר של בשיעור של 9.1%. נקודת אור חשובה היתה חטיבת הרכב המסחרי, שם גדלו המכירות ב-5.3% ב-2008 לעומת 2007. בכך גם עברה החטיבה לפני הזמן את היעד של 400,000 מכוניות בשנה שהציב עבורה יו"ר פיאט סרג'יו מרקיונה – ושאותו היתה אמורה להשיג ב-2010.
המותגים היוקרתיים של קבוצת פיאט, פרארי ומזראטי אשר נפרדים מחטיבת פיאט-אלפא-לנצ'יה, נהנו גם הם מגידול במכירות, עוד הוכחה לכך שלא תמיד מוצרי יוקרה הם הנפגעים ראשונים כאשר המצב הכלכלי ירוד. פרארי הסתפקה בגידול צנוע של 2% (כמעט בדיוק כמו למבורגיני, אגב...) עם 6,587 מכוניות שנמכרו, ואילו מזראטי קפצה בכ-17% ומכרה 8,759 מכוניות. עבור שני המותגים האריסטוקרטיים הללו מדובר במכירות-שיא של כל הזמנים.
למרות הירידה במספר המכוניות, הגדילה קבוצת הרכב את מכירותיה בשיעור צנוע של 0.5% והגיעה להכנסות של 26.9 מיליון אירו, השיגה רווח תפעולי צנוע של כ-700 מיליון אירו (לשם השוואה, פרארי – עם היקף מכירות נמוך בהרבה של 1.9 מיליארד אירו – השיגה רווח תפעולי של כ-340 מיליון אירו. קבוצת פיאט כולה – שכוללות גם משאיות, ציוד כבד, חטיבת מנועים ועוד פעילויות – השיגה רווח-שיא תפעולי של 3.4 מיליארד דולר ממחזור מכירות של 59.4 מיליארד אירו.