מבקרים בתערוכת שיקגו הנערכת בימים אלו יזכו להיתקל בדוכן שברולט ביצירה מעניינת במיוחד ומעוררת דוק של נוסטלגיה. מדובר בסטינג-ריי קונספט שמעוצבת כהומאז' לקורבט סטינג-ריי (Sting Ray) המפורסמת משנת 1963 בעלת החלון האחורי המפוצל (שהוצעה רק בשנה זו). דגם זה הוא אחד הגלגולים הנחשקים ביותר של הקורבט. עיצוב הסטינג-ריי קונספט נאמן בקימוריו לאותה קורבט סטינג-ריי של שנת 1963 וכמוה שואב השראה מסירות ומדג הטריגון (סטינג-ריי, או בעברית חתול ים), שסמל שלו גם מעטר את אחורי הקונספט.שברולט סטינג ריי קונספט כשמתחת משתקפת הסטינג ריי משנת 1963
השם סטינג-ריי ליווה את הקורבט במשך השנים גם בגרסאות סדרתיות אך אין זו הפעם הראשונה שהשם סטינג-ריי מפאר מכוניות קונספט של שברולט. הסטינג-ריי המקורית הייתה קונספט שהוצג בשנת 1959 וששנתיים מאוחר יותר הפכה להיות 'מאקו שארק' - ובשנת 1963 לדור השני של הקורבט.
תערוכת שיקאגו: שברולט קורבט סטינג-ריי קונספט
צילום: מנהל
הקונספט המקורי של הסטינג-ריי משנת 1959

תערוכת שיקאגו: שברולט קורבט סטינג-ריי קונספט
צילום: מנהל
הקונספט מאקו שארק שקדם לסטינג-ריי הסדרתית, שהושקה שנתיים מאוחר יותר
בשברולט ישנה מסורת של הצגת דגמי קונספט עיצוביים לקורבט שמרמזים על הדור הבא של האייקון האמריקני. בשנת 1965 הוצגה המאקו שארק II שהייתה קדימון לדור השלישי של הקורבט שהוצג בשנת 1968.
אפשר לקוות שהסטינג-ריי קונספט הנוכחית תרמז על מה שצפוי לקורבט הבאה אך הרשו לנו להיות ספקנים בנוגע לכך. על פי מקורות מבוססים ולאור מצבה הכלכלי העגום של GM תוכניות הפיתוח של הקורבט הוקפאו לעת עתה.

הסטינג-ריי קונספט עוצבה על מנת לככב בסרט ההמשך של הרובוטריקים (Transformers: Revenge of the Fallen) שם תגלם את אחת הדמיות. שברולט היא זו שמספקת את עיקר המכוניות לסרט ובנוסף לסטינג-ריי קונספט יופיעו שם גם הקאמארו החדשה (שכיכבה בסרט הנוכחי), הוולט ההיברידית וצמד הקטנות שהוצגו כבר בתערוכת ניו יורק 2007 - הטראקס והביט.
קורבט סטינג ריי עורכת ביקור בארץ במסגרת ראלי לונדון-ירושלים