מאיבאך 62Sרק 300 מכוניות מאיבאך נמכרו ב-2008, נתון שאמור להדאיג מאד את מרצדס, בעלת הבית. מדובר לא רק בירידה של כ-25% לעומת 2007, בה נמכרו מעל 400 ממכוניות הפאר הללו, אלא גם במגמה הפוכה לזו של היריבה הצמודה רולס-רויס; מוקדם יותר החודש דיווחה רולס רויס על תוצאות מצוינות ל-2008, עם גידול מרשים של 20% במכירות. לאחר הירידה במכירות מאייבאך, נתוני רולס-רויס ל-2008 הם פי ארבעה מאלו של מאיבאך. לא נעים. אין זה סוד כי מכירות מאיבאך מאכזבות מאד יחסית לציפיות המוקדמות. מפעל מאיבאך בגרמניה תוכנן לקצב ייצור של 2,000 מכוניות בשנה, אבל פועל כרגע בחלק קטן מהתפוקה המירבית.
למרות זאת, הנהלת מאיבאך טוענת בתוקף כי לא נפגעה מהמשבר הכלכלי שתקף את העולם במחצית השניה של 2008. "לא היו לנו ביטולים משמעותיים של הזמנות", מתעקש אחד ממנהלי המותג, אשר מוסיף כי בידי החברה רשימת הזמנות נאה למספר חודשים קדימה. עם זאת, לא ברור איך מתכוונת מאיבאך לשפר את הישגיה בעתיד הקרוב, בהתחשב במגוון הדגמים המצומצם ובכך שאין כל דגם חדש על הפרק.
יו"ר חברת האם דיימלר, דיטר זטסקה, אומר כי הוא אינו צופה כי מותג מאיבאך יחזיר את ההשקעה בו אך גם כי הדבר אינו חשוב במיוחד – וכי לפחות המותג אינו מפסיד כסף ולכן אין כוונה לקצץ אותו. מאיבאך יכולה להתנחם גם בכך שמותג פאר אחר, בנטלי – גם הוא בבעלות גרמנית, של פולקסווגן – חווה גם הוא ירידה גדולה של כ-24$ ב-2008, כפי שדיווחנו כאן לפני שבוע.