עם חזית המזכירה את הקרמן גיאה של פולקסוואגן ועכוז שנראה כשילוב בין מכונית תצוגה עתידנית ו-shooting brake משנות ה-70' אין ספק שלמכונית המצולמת כאן יש נוכחות ממנה קשה להתעלם.
חברת מיינדסט השוויצרית (Mindset) מציגה את ה-electric car – מכונית חשמלית עם מנוע המספק 94 כוח-סוס והמוזן מסוללות ליתיום-אייון. היצרן מבטיח טווח נסיעה – על טהרת החשמל בלבד – של לפחות 160 ק"מ עם זמן הטענה מלאה של 6 שעות. כגיבוי למנוע החשמלי נמצא מנוע בנזין דו-בוכנתי עם 24 כוח-סוס (הנפח לא נמסר) הנכנס לפעולה בעת הצורך כגנרטור המטעין את הסוללות או כעזרה למנוע החשמלי. מנוע הבנזין צורך פחות מ-4 ליטר בנזין על כל 100 ק"מ נסיעה (26.3 ק"מ/ליטר, למדייקים) ובסה"כ ניתן בשעת הדחק לגמוע כ-800 ק"מ תוך ניצול מרבי של שני המנועים, החשמלי ומוזן הדלק.
מרכב הסטיישן/קופה/שוטינג ברייק עשוי אלומיניום התורם למשקל העצמי הנמוך של המכונית – פחות מ-900 ק"ג. הוא באורך 420 ס"מ, כולל 4 מקומות ישיבה ומשטחי חלונות נרחבים המכניסים אור בשפע אל תא הנוסעים. אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט, צמד כריות אויר, ABS, 4 בלמי דיסק ו-ESP.
הביצועים בהחלט ראויים – בלשון המעטה – לרכב המיועד בעיקר לנוע בשטחים עירוניים; ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש תיארך 7 שניות והמהירות המרבית עומדת על 140 קמ"ש.
מיינדסט רוצים למכור לא פחות מ-10,000 מכוניות בשנת השיווק הסדרתי הראשונה – 2010, מה שנשמע יומרני במקצת עם תג מחיר משוער העומד כרגע על כ-50,000 יורו.