כבר מהשער של המגזין ברור מה מחכה לכם בפנים – מבחן ראשון לקופה הספורטיבית של פולקסווגן, השירוקו, בגרסתה הבכירה – 2.0 ל' טורבו עם 200 כ"ס.
אוטו 276 - עכשיו בדוכנים
צילום: גיא רוטקופ
אם אתם לא צעירים פוחזים (בגיל או בנפש), מכוניות סלון הן הדבר הנכון בשבילכם – בעיקר אם יש לכם במקרה חצי מיליון שקלים בארון. בשביל לעזור לכם לבחור, הפגשנו את יגואר XF עם המנוע הקלאסי, V8 4.2 ל', מול אודי A6 שעברה לאחרונה מתיחת פנים ונעזרת במנוע 3.0 ל' עם מגדש-על, ולקסוס GS היברידית, שמשלבת בין 3.5 ל' בנזין להרבה כוח מחושמל. שלוש מכוניות עם ייעוד דומה ו-300 כ"ס (פחות או יותר), שעושות את הדברים בצורה מאוד שונה, ומוגדרות על ידי יחידות הכוח שלהן.

מי שתקציבו נמוך יותר ומחפש משפחתית מעט-שונה, ישמח לדעת שהפגשנו את הגולף החדשה עם סיטרואן C4 המתוחה – ואם יש לכם יותר ילדים, תוכלו לעבור היישר למבחן המיניוואנים שם נפגשו הקרייזלר גרנד-וויאג'ר החדש מול הפורד גלאקסי המוכר.
אוטו 276 - עכשיו בדוכנים
צילום: גיא רוטקופ
אבל אם גם המכוניות האלו יקרות בשבילכם, אל חשש – כי הפגשנו בנוסף שתיים מהמכוניות הזולות ביותר שנמכרות בישראל – יונדאי i10 החדשה ודייהטסו סיריון אליה היא מכוונת. בקיצור, יש משהו לכולם.

בנוסף מחכות לכם שתי השקות למכוניות חדשות: לקסוס RX – שנראה מחודש אבל הוא בעצם חדש לגמרי – ולידו טויוטה אוונסיס החדשה, עם תיבה רציפה ומחיר שמכניס אותה ישר לקבוצת רישוי 4.
אוטו 276 - עכשיו בדוכנים
צילום: גיא רוטקופ
ואם זה לא מספיק, אז יש גם סיקור מלא של תערוכת דטרויט, סיכום של עונה הראלי 2008 (כולל קדימון לעונת 2009), סקירת דגמי 09' שיגיעו לארץ (ומבחן לשתי קטנות שאי אפשר לקנות בישראל – אופל אג'ילה ורנו טווינגו), ולסיום, מבחן ליונדאי i800 ולמשאית אחת – וכל זה בגיליון אחד.