חברת GPS & More השיקה היום (ב') את ה-'iGO8 יהדות' – מערכת ניווט ייחודית למגזר הדתי, החרדי והמסורתי בישראל. המערכת, שמיועדת למכשירי QUE, עברה התאמות מיוחדות כדי לענות על השקפת חייו והתנהלותו היום-יומית של המגזר שומר המסורת; כך למשל מציינת המערכת מסעדות כשרות וכשרות למהדרין בלבד, כמו גם את מיקומם של מקוואות ובתי כנסת (כולל מספרי הטלפון), ומקומות קדושים אחרים.גם חזותית הותאמה המערכת לקהל היעד עם לוגו המעוצב כ"חותמת" בברכת הרבנים הראשיים, רקע של הכותל המערבי ואייקונים מעולם התוכן היהודי, כגון: מנורת שבעת הקנים מייצגת את קטגוריית היהדות, מגן דוד מסמל בית כנסת ועוד. אגב, שלא תחשבו שפסחו על "המגע" הנוסף, שכן כבר עם הדלקת התוכנה מתקבל מסך פתיחה המציג את תפילת הדרך ולחיצה על אייקון 'אמן' (שמחליף את אייקון 'אישור') יעביר את המשתמש לדף הבא. בנוסף, תמצאו במערכת לוח שנה עברי וסידורי תפילה שונים כגון ברכת המזון בשתי גרסאות נפרדות (אשכנזית וספרדית) או תהילים בחלוקה לפי ימים.

ברכת הרבנים
הרב הראשי לישראל, הגר"י מצגר, ליווה את תהליך פיתוח התוכנה הייחודית ונתן את ברכתו למוצר. "סבורני כי יש ביוזמה זו, תועלת גדולה עבור ציבור שומרי התורה והמצוות," אמר הרב הראשי. לדברים אלה מצטרף גם הראשל"צ, הרב הגאון הראשי לישראל, שלמה משה עמאר.

לצורך עמידה בצרכי הקהל החרדי, המערכת מסופקת בלי חיבור לאינטרנט, אין פונקצית טלפון והוראות הניווט מושמעות בקול גברי בלבד. כמו כן, לא תמצאו נקודות עניין שנוגדות את ההווי של הצרכן הדתי חרדי, כגון מסעדות "טרפות" למשל, אולם על מנת שהציבור הכללי יוכל ליהנות מנקודות העניין היהודיות, הן ישולבו בתוכנת iGO8 במכשירי QUE.
ואם כבר נגענו בסטאטוס הכשרות של המסעדות, מן הראוי לומר כי מאגר המידע המשולב במערכת הגיע מהגופים הרבניים הרלוונטיים וירוענן בהתאם לקבלת המידע מגופים אלה. העדכונים האחרונים אודות סטאטוס הכשרות נמצאים באתרי האינטרנט של המשווקים, כאשר השלב הבא (שעדיין נמצא בפיתוח) הוא עדכון אוטומטי למכשירים שכבר נמצאים ברשות הלקוחות.

תג המחיר המוצמד ל-'iGO8 יהדות' עומד על 1,200 שקלים עבור מכשיר ה-NQ431 או 1,300 שקלים עבור גרסת ה-NQ430.