הרבה פיות נותרו פעורים כאשר עוזי גונן, מנהל השיווק של חטיבת 'מאיר', יבואנית הונדה וולוו ויגואר, חשף את מחירי הג'אז החדשה בהשקה המקומית של המכונית. והייתה לכך סיבה. הסופרמיני של הונדה מעולם לא הייתה זולה, אבל הדגם החדש מטפס מדרגה נוספת. זה אומר שגרסת ה-1.2 ליטר הידנית עולה 116,000 שקלים, ואילו אחותה החזקה שמצוידת במנוע 1.4 ושלוש דוושות תעלה 121,000 שקלים.הגרסאות הרלוונטיות יותר לארץ הן כמובן אלו שמצוידות במנועי ה-1.4 ליטר והתיבה נטולת המצמד שבהונדה מכנים I-SHIFT (או במילים אחרות רובוטית). גרסאות אלה, אפילו יקרות עוד יותר עם 133,000 שקלים לגרסת ה'קומפורט' או 138,000 שקלים ל'ספורט'. אגב, קיימת גם גרסת 'אקסלוסיב' שמחירה בגרסה האוטומטית רובוטית מגיע ל-144,000 שקלים, אבל לפחות כרגע, בהונדה לא מתכוונים להביאה ביבוא סדיר.

אז כן, הג'אז החדשה מצוידת יותר וכל הדגמים כוללים 6 כריות אוויר ובקרת יציבות, כמו גם מחשב דרך, מערכת שמע עם פיקוד מההגה ובקרת אקלים (למעט ה-1.2 ליטר). ועדיין מדובר במחירים שהנם גבוהים משמעותית לא רק מהמתחרות הרגילות, אלא אפילו ממכוניות מקטגוריות גבוהות יותר.

גונן מבין את התהייה ומסביר: "שני דברים משפיעים כאן: מחיר יצרן ושער היין. אם שער היין היה כמו לפני חצי שנה היינו יכולים להיות בקבוצה 2 אבל זה לא המצב כרגע". ובכל זאת, גם כאשר הוא מודע לחוסר החיבה המקומי למכוניות קטנות, גונן מאמין שניתן יהיה למכור כאן 500 מכוניות בשנה. "גם הג'אז הקודמת לא הייתה זולה ובכל זאת מכרנו בשנה שחלפה 1035 מכוניות".

לדפי הונדה בקטלוג 'אוטו'