GM מנצלת את מכלולי ההנעה של הוולט מבית שברולט ומותחת אותה גם לכיוון היוקרה. מכלולי הוולט (שם רשמי: Voltec) הולבשו בחליפת קופה זוויתית יפהפייה בכדי להתאים למשפחת קאדילק. כך משיקה GM את הקונברג' (Converj, עיוות של Conversion, המרה) – קאדילק קופה חשמלית ארבעה-מושבית בתערוכת דטרויט.

אין ספק שהמכונית "מדברת" בשפה העיצובית של קאדילק אך מצליחה להציג פרשנות רעננה למראה הזוויתי של החברה. המראה הזוויתי נמשך גם בפנים הרכב והצבע הכחול שולט בפקדים, בקונסולה המרכזית ואף בידיות הדלתות. מטרת קאדילק עם הקונברג' קונספט הנה הצגת היוקרה ל"סקטור החשמלי", אך לא יוקרה בקצה העליון של טווח המחירים דוגמת הפיסקר קארמה אלא משהו "עממי" יותר, ברוחה של קאדילק. אורכה הכולל של הקונברג' הנו 462 סנטימטר, בסיס הגלגלים הנו 274 סנטימטר וגובהה רק 139 סנטימטר. ממד הרוחב הנדיב – 188 סנטימטר – אחראי במידה רבה לפרופורציות הפחוסות החריגות של הקופה.
המכונית תהיה מסוגלת לנוע כ-64 ק"מ על כוח חשמלי בלבד אך בזכות מנוע גיבוי מבנזין (למעשה גנרטור) לא ייתקע הנהג ללא חשמל. הספקה החשמלי המחושב הנו 160 כוח סוס ו-37.7 קג"מ, והביצועים צנועים יחסית עם 160 קמ"ש מהירות סופית. טעינת המצברים תארך שלוש שעות בתקע 240V, וכשמונה שעות בתקע 120V. מאפיינים נוספים אותם ניתן לציין הנם פנלים סולריים על הגג כדי לחסוך בחשמל, שבכה קדמית ('גריל') אטומה, רצפה שטוחה לתיעול הרוח, שימוש במצלמות במקום במראות צד ועוד אבזרים מקטיני חיכוך וחוסכי אנרגיה.

תוכניות לייצור המכונית כמובן שעוד אין, אולם ניתן לשער שבמידה והוולט תזכה לקבלת פנים נלהבת וייווצר שוק אמיתי למכוניות חשמליות/היברידיות, יהיה מקום לרכב יוקרתי, דמוי הקונברג'. ימים יגידו.

לדפי קאדילק בקטלוג' אוטו'
שברולט וולט – העתיד החשמלי של GM