אין ספק ששנת 2009 נראית מרגע לרגע כאחת החשובות ביותר עבור טויוטה ישראל וזאת בזכות כמה מהלכים מעניינים ביותר. אחד החשובים שבהם יהיה חזרתה של טויוטה אוונסיס לקבוצה 4 אחרי שנים ארוכות של היעדרות ממנה. זה יקרה עם נחיתת הדגם החדש והמעניין שיצא לדרך בשוק המקומי ממש בימים הקרובים.האוונסיס החדשה תגיע אלינו מאנגליה עם מנוע 2.0 ליטר 152 כ"ס, תיבה אוטומטית רציפה וברמת גימור עיקרית אחת. לצידה אם כי מחוץ לגבולות הקבוצה, תוצע גם האוונסיס סטיישן הנאה למדי והארוכה ב-10 ס"מ (469.5 לעומת 459.5). אגב, זו תהיה הפעם הראשונה בה האוונסיס סטיישן מגיע אלינו.

כניסת האוונסיס לקבוצה 4 תחזיר אותה (ובגדול) לתחרות, ותעמיד אותה היישר מול יריבות כמו מאזדה 6 ופורד מונדיאו. ואולם, המהלך של טויוטה הופך מעניין עוד יותר כאשר לוקחים בחשבון שהפריוס שלה נמצאת אף היא בצמרת הקבוצה הזו וצפויה לרשום גם השנה הצלחה נאה (גם בזכות הטבות נוספות במיסוי). זה אומר שטויוטה מאגפת את הקבוצה החשובה משני כיוונים וזה בהחלט צריך להדאיג את המתחרים.
וכאשר לוקחים בחשבון את שלל החידושים שעוד מכינה לנו טויוטה השנה שכוללים, פריוס חדשה, תיבה אוטומטית לקורולה, מתיחת פנים לראב4 ואולי אפילו לנד-קרוזר חדש, אפשר להבין מדוע מלחשים המתחרים בדאגה על התנופה החדשה והחזקה בטויוטה.
לדפי טויטה בקטלוג 'אוטו'