ניסאן הכריזה אתמול על מהדורה מיוחדת של ה-GT-R, אשר תוצע – בייצור מוגבל – לשוק היפני בלבד בינתיים. מכונית הספורט שמסוגלת לכופף – כך נדמה – את חוקי הפיזיקה זוכה לגרסת Spec V, עובדה אשר לכשעצמה אינה באה בהפתעה: עוד כשהחלה ה-GT-R להדהים את עולם הרכב (וליצור חילוקי-דעות) עם הקפות אולטרא-מהירות בנורבורגרינג נאמר כי בדרך נמצאת גרסה קרבית עוד יותר.
בצד העיצובי, גרסת "מפרט V" החדשה נבדלת בספוילר אחורי, כונסי אוורור לבלמים ושבכה קדמית העשויים קרבון, צבע שחור בלבד, רק שני מושבים קדמיים בתא הנוסעים, ואלו מושבי רקארו העשויים גם הם קרבון. נגיעות מאותו חומר מופיעות ברחבי התא. בצד המכני, שינוי מרכזי הוא האפשרות להגביר לזמן קצר את הלחץ של צמד מגדשי הטורבו – במהירויות בינוניות וגבוהות בלבד. עוד שינויים הם צנרת פליטה מצופה טיטניום, בלמים קרמיים חישוקי אלומיניום קלים במיוחד, אשר מוצעים למכירה בנפרד על-ידי מחלקת המירוצים של ניסאן, NISMO, מאז ספטמבר האחרון. מיתלים משופרים וצמיגים שונים משלימים את החבילה.
ה-GT-R ספק V תוצע למכירה רק בשבע סוכנויות ניסאן ביפן, אשר יאויישו על-ידי מכונאים בעלי הכשרה מיוחדת ויעודית לגבי המכונית ואשר הם בעלי נסיון בנהיגת מסלול. המחיר ביפן, אם שאלתם, הוא 15.75 מיליון ין. זה יוצא בערך 173,000 דולר.