לא פעם סיפרנו שעם שפע מתחרים חדשים שמצטרפים השנה (2009), שוק כלי הפנאי היוקרתיים עומד לבצע קפיצת מדרגה. Q5 של אודי, היה אחד המדוברים שבהם בחודשים האחרונים, אולם אנשי צ'מפיון מוטורס, היבואנית, הסבירו כי למרות העניין הרב שהרכב מעורר הכמות שיקבלו ב-2009 תהיה קטנה מדי. כעת יש שינוי. בהנהלת צ'מפיון מציינים בסיפוק שרמת המכירות שהשיגו בסוף 2008 בחטיבת אודי סייעה להם להגדיל את הקצאת ה-Q5 לישראל ב-2009.תג המחיר הפחיד את המתחרים
האם המהלך הזה לא קרה בגלל ירידת המכירות העולמית? בצ'מפיון מסבירים שאמנם המשבר הכלכלי אפשר הגדלת כמויות בכלים אחרים אבל במקרה של האודי Q5 הביקוש העולמי עדיין גבוה ושתמיכת היצרן היא שהביאה להגדלת ההקצאה בהרבה מ-50 הכלים שתוכננו במקור. דבר זה פותח מחדש את הדלתות עבור גרסת ה-2.0 ליטר טורבו המאוד תחרותית. כזכור התוכניות המקוריות של אודי דברו על הבאת גרסה זו ב-290,000 שקלים, תג שהפחיד ובצדק את האופוזיציה. באודי ישראל עדיין לא מוכנים להתחייב על תג כזה (בגלל השינויים בשערי המטבעות) ואולם מבטיחים מחיר תחרותי – כנראה בסביבות 294,000 שקלים. הם גם מתכוונים למכור לפחות פי שלוש מהכמות המקורית, כלומר כ-150 כלים. כמו שסיפרנו בעבר לצד גרסת ה-2.0 ליטר טורבו (211 כ"ס) שתהיה מצוידת למדי, תוצע גרסת ה-3.2 ל' (270 כ"ס) שמחירה יהיה נמוך מ-340,000 שקלים. בסביבת מחיר זו תוצע גרסת ה-3.0 ליטר דיזל (240 כ"ס) שתנחת כאן מעט אחרי גרסאות הבנזין.

וגם מסירה חדשה
מעניין לציין שאודי תעבור בקרוב לאולם תצוגה חדש ומודרני בהרצליה פיתוח ושבימים אלה חונך היבואן, צ'מפיון מוטורס, מרכז מסירות חדש ליד אולם התצוגה של פולקסווגן בבני ברק. מרכז זה שכולל ארבע חדרי מסירה ישרת את פולקסווגן וסקודה, כאשר התא הקיצוני יוקדש לאודי. ומה עם סיאט? זו תמסור את כלי הרכב שלה במתקן מיוחד בתוך האולם החדש שלה שיפתח אף הוא בהרצליה פיתוח. כאמור גם אודי עוברת להרצליה פיתוח אבל באולם שלה אין מספיק מקום עבור מתקן מסירה.
לדף אודי Q5 בקטלוג 'אוטו'