יבואנית מאזדה, 'דלק מוטורס', ניצבת בפני תקופה מרתקת למדי, עם כמה חדשות מעניינות ביותר עבור השוק הישראלי. בראש הרשימה נמצאת כמובן מאזדה3 החדשה אשר תתייצב בארץ במהלך מאי כאשר שבועות ספורים אחרי כן תגיע אלינו גרסת ציי הרכב הפחות מצוידת.ואולם בדלק לא יסתפקו בכך והם מצפים שבסוף שנת 2009 (או בתחילת 2010) ינחת כאן קלף אסטרטגי נוסף עבור מאזדה ישראל. מדובר בגרסת הסדאן של מאזדה2, שלה גם אחות תאומה, פורד פיאסטה סדאן. מאזדה2 בתצורת 3 קופסאות תתייצב בארץ במחיר תחרותי ותצא לעימות חזיתי מול המשפחתיות הקטנות של יונדאי (אקסנט), שברולט (אוויאו) וקיה (ריו). וזהו, להזכירכם תחום בו דלק מעולם לא התחרתה.

שלטון הקוריאניות הגיע לסופו?
מי שראה את הגרסה האירופאית מדווח על מראה מרשים יותר מזה של הגרסה שהוצגה בסין (למרות הדמיון הברור). מאזדה2 סדאן תגיע אלינו עם אותה יחידת כוח ותיבת הילוכים המוכרים מהמאזדה2 הרגילה ויש להניח שגם רמת הגימור תהיה דומה.
בדלק, כרגיל, מתכוננים למכירה במספרים מכובדים ביותר, זאת במיוחד כאשר הפעם מדובר במכונית מסוג שמעניין ביותר את ציי הרכב. עד כה שלטו בתחום היצרנים הקוריאנים וכניסתה של מאזדה יכולה בפירוש לשנות את התמונה.

לדפי מאזדה בקטלוג 'אוטו'
פורד פיאסטה בדרך לישראל