לאחר שראינו את הקונספט (תערוכת פרנקפורט 2007), התעמקנו בגרסת הייצור (תערוכת ז'נבה 2008) היא הגיעה גם אלינו, פיז'ו 308SW. כמו קודמתה הסטיישנית, 307SW, גם זו מציעה שבעה מקומות ישיבה, גג פנוראמי, בקרת יציבות, 6 כריות אוויר ושאר ירקות.ממדיה של ה-308SW דומים לאלה של קודמתה וגדולים יותר מהאחות המשפחתית הקומפקטית: 450 ס"מ אורך ו-271 ס"מ בין הסרנים (תוספת של 23 ס"מ ו-10 ס"מ ביחס ל-308). בקיפול השורה השלישית נפח תא המטען עומד על 674 ליטר כאשר קיפול השורה השניה והשלישית גם יחד יגדלו את נפח תא המטען ל-2.1 קוב.
לעת עתה, פיג'ו 308SW תשווק עם מנוע אחד (1.6 ליטר ו-120 כ"ס), תיבת הילוכים אחת (אוטומטית) וברמת גימור אחת, 'פרימיום'. מדוברת ברמת הגימור הגבוה ביותר אשר תכלול בין היתר את החישמול המקובל (חלונות, מראות ודלתות) חיפוי עור לגלגל הגה, חישוקי סגסוגת בקוטר 16 אינץ' ועוד.
המחיר החל מ-146,990 שקלים עבור גרסת חמשת המושבים כאשר גרסה עם שישה מושבים תעלה את המחיר בעוד 2,541 שקלים וגרסה עם שבעה מושבים תוסיף עוד 4,830 שקלים למחיר הבסיס.
לדפי פיז'ו בקטלוג 'אוטו'