אחרי שלמדה מניסיונה עם ניסן קשקאי, יוצאת 'קרסו' למערכה כאשר עיקר היצע הקולאוס מתבסס על גרסאות הנעה קדמית. זאת בניגוד גמור לשאר היבואנים שמבססים את עיקר המכירות שלהם על כלים כפולי הנעה. כרגע, וכנראה שלזמן מוגבל, הגרסה הבסיסית של הקולאוס מוצעת עם הנעה קדמית במחיר מושך של 155,000 שקלים, כאשר מעליה שתי רמות גימור נוספות: 165,000 ו-185,000 שקלים (בהתאמה). ברשימת התוספות בקרת אקלים מפוצלת עם שליחה לאחור, בקרת שיוט ועוד. בקרסו מניחים שעם תחילת המסירות המאסיבית במרץ (מספר מכוניות כבר הגיעו ונמסרות בימים אלה), גרסת ה-155,000 שקלים כבר לא תוצע. בגרסת ההנעה הכפולה שתגיע רק ברמת הציוד הגבוה ביותר יעלה הקולאוס 195,000 שקלים, שזה כבר פחות או יותר היכן שנמצאים רוב המתחרים האחרים.
לדפי רנו בקטלוג 'אוטו'
תחזית 2009: המתקפה של רנו על ישראל
לכתבה זו התפרסמו תגובות
תגובה חדשה