רנו מתחילה בהסתערות על תחום הפנאי עם הקולאוס החדש. הרכב שמסמן כניסה אמיתית ראשונה של רנו לתחום הפנאי (אחרי הסניק והקנגו 4X4 הלא מחייבים) וגם הכלי הראשון של רנו שמגיע אלינו מקוריאה. נראה כי הסיבה לשיווק "השקט" של הקולאוס הוא בדיקת השוק שמבצעת היבואנית, כאשר הצעדים האמיתיים עימו מבחינה שיווקית יעשו בחודשים הראשונים של 2009.
אחרי שלמדה מניסיונה עם ניסן קשקאי, יוצאת 'קרסו' למערכה כאשר עיקר היצע הקולאוס מתבסס על גרסאות הנעה קדמית. זאת בניגוד גמור לשאר היבואנים שמבססים את עיקר המכירות שלהם על כלים כפולי הנעה. כרגע, וכנראה שלזמן מוגבל, הגרסה הבסיסית של הקולאוס מוצעת עם הנעה קדמית במחיר מושך של 155,000 שקלים, כאשר מעליה שתי רמות גימור נוספות: 165,000 ו-185,000 שקלים (בהתאמה). ברשימת התוספות בקרת אקלים מפוצלת עם שליחה לאחור, בקרת שיוט ועוד. בקרסו מניחים שעם תחילת המסירות המאסיבית במרץ (מספר מכוניות כבר הגיעו ונמסרות בימים אלה), גרסת ה-155,000 שקלים כבר לא תוצע. בגרסת ההנעה הכפולה שתגיע רק ברמת הציוד הגבוה ביותר יעלה הקולאוס 195,000 שקלים, שזה כבר פחות או יותר היכן שנמצאים רוב המתחרים האחרים.

בניגוד להערכות בתחילת הדרך הרי שלפחות כרגע לא תוצע גרסת הדיזל בארץ והקולאוס יגיע רק עם מנוע ה-2.5 ליטר 170 כ"ס המוכר מה-X טריל החזק. כל הגרסאות יוצעו עם שש כריות אוויר ובקרת יציבות. בקרסו יסיימו את השנה עם מכירת כ-1,000 יחידות מדגמי ניסן קשקאי ומקווים להיבנות על הצלחה זו כדי להביא את הקולאוס לאיזור ה-600 כלים בשנה.

לדפי רנו בקטלוג 'אוטו'