חדשות בצד ימין ו-GPS משמאל?! בקרוב בסדרה Sהקץ למריבות נהג-נוסע על התצוגה המרכזית? בדומה להולגרמות ולסרטי קולנוע תלת-ממדיים, הציגה מרצדס את המערכת SplitView אשר כשמה כן היא: מאפשרת פיצול של תצוגת מסך הקונסולה המרכזית לשניים, כך שמתקבל מעין מסך כפול, אחד לנהג ואחד לנוסע שמימינו. בשל פילטר מותאם הלוקח בחשבון מיקום כל נהג או נוסע במושב שלו, בזווית מסויימת לא ניתן לראות את חציו השני של המסך.
המערכת תוכננה בשיתוף יצרניות האודיו והמסכים הגרמניות בלאופונקט ובוש, ומאפשרת ניצול מלא של מסך 8 האינץ' של המכונית. לטובת הנהג ימשיך המסך להציג לפי הצורך נתונים ממערכת ה-Comand (הפרשנות של מרצדס ל-iDrive של ב.מ.וו.) ממלאי נוזל ניקוי החלונות ועד לתוכנת הניווט, כאשר הנוסע מימינו יוכל לשלוט על מסך משל עצמו בו – למשל – יוקרן סרט ממערכת DVD או טלוויזיה, הכל תוך כדי נסיעה ושימוש באותו מסך.
מהתמונה הרשמית היחידה ששוחררה ניתן לראות כי נוצרת זווית מסויימת בין שני מסכי השידור. לא ברור עד כמה התמונה תהיה ברורה באור יום או תחת שמש ישירה.
במימד הבטיחותי של המסך המפוצל, ובכדי למנוע הסחת דעת מוגזמת של הנהג בשל סרטי הקולנוע אשר ירוצו לצידו, ניתן יהיה להעביר את הקול הנשמע רק לצד הנוסע או לחילופין לשדרו לאוזניות אותן יחבוש הנוסע.
אנו משערים שהאוזניות תהיינה הפריט אשר ייעלם ראשון ברכב. כמו כן, ניתן לצפות ששוק ה'אפטר מרקט' ומשפרי הרכב והאודיו למיניהם ימהרו לאמץ הרעיון.

המערכת תוצג בעת מתיחת הפנים הצפויה לסדרה S אשר הוצגה בתחילת 2005, בחצי הראשון של 2009.