כנראה שהחברים באסטון מרטין לא יכלו לעמוד מהצד ולראות את תשומת הלב לה זכתה פורשה פאנאמרה עם חשיפתה לאחרונה ובטח שהעניין שעוררה המתחרה לעתיד (שבספק כי מדובר רק בעוד קונספט), למבורגיני אסטוק עודדו אותם לשחרר לרשת את תמונותיה של הראפיד החדשה.לאור תמונות אלו, ניתן לראות כי נשמר קשר הדוק למכונית התצוגה מדטריוט 2006 ועל כך ניתן לברך. אמנם המכונית אינה שוברת את הקו העיצובי הנוכחי של החברה אשר החל עוד בימי ה-DB7, אך האבולוציה בין קו עיצובי זה לגרסת הקופה ארבע דלתות וארבעה מושבים המיועדת, מושכת מאוד את העין.
המכונית תוצע עם מנוע 6.0 ליטרים V12 עם כ-500 כ"ס והביצועים צפויים להיות מצויינים. נציין שהאסטוק תוכל להכיל מנוע ה-V10 של הגאיירדו, או לחילופין מנוע V8 מוגדש-טורבו והנעה כפולה בעוד שהפאנאמרה מתהדרת במנועיי הקאיין, קרי: V6 בנפח 3.6 ליטרים עם 300 כ"ס או V8 בנפח 4.8 ליטר עם כ-400 ו-500 כ"ס, כך שבמלחמת כוחות הסוס יש שובר שיוויון.

אנו עוקבים אחר הראפיד עוד משנת 2006, אך לוח הזמנים שהובטח בזמנו (הצגה לפני הפורשה פאנאמרה) לא הושג. התוכנית העדכנית הייתה להצגת המכונית ב-2010 ולמכור ממנה כ-300 עד 500 יחידות בשנה; יעד מכירה אגרסיבי הרבה פחות מ-20,000 יחידות של הפאנאמרה. האם הצגתה הרשמית של המתחרה הגרמנית האיצו את תוכניותיה של אסטון מרטין?! נחיה ונראה.
מעבר לחדשות הללו, אסטון מרטין הודיעה כי תצמצם כוח העבודה במפעל גיידון בשליש כך ש-300 עובדים קבועים ו-300 עובדים זמניים יאבדו את משרתם. הסיבה לכך הנה ירידה של שליש במכירות בחודש אוקטובר בהשוואה לשנה שעברה, או רבע פחות בהשוואת עשרת החודשים הראשונים של 2008 לעומת התקופה המקבילה ב-2007. צמצומים אלו לא ישפיעו על התוכניות להצגת הראפיד ולא על הלגונדה.

פריט טריוויה לסיום: הראפיד תהיה האסטון מרטין הראשונה שתיוצר מחוץ לאנגליה, במפעל מגנה שטייר באוסטריה, לצידה של ...הפורשה בוקסטר והקיאמן...