יבואנית פולקסווגן, 'צ'מפיון מוטורס', מתחילה בשיווק הגולף החדשה כאשר הבשורה העיקרית היא תמורה טובה יותר. אי אפשר להפריז בחשיבות הגולף עבור פולקסווגן ישראל  ומכאן גם הציפייה למכור בשנה הבאה לפחות 2,000 כלים – עליה לעומת 1,840 מכוניות שימסרו עד סוף שנה זו. ובכלל, בניגוד לציפיות העגומות של רוב היבואנים, אורי להב, ראש המותג, צופה עלייה של 2-3 אחוזים במכירות פולקסווגן בשוק המקומי.
 
הגולף החדשה מתבססת על פלטפורמת קודמתה אבל החידושים הגדולים נמצאים בתחום האבזור וחטיבות הכוח. הגולף היא המכונית הראשונה בתחום הקומפקטי עם שבעה הילוכים כאשר את מקום התיבות האוטומטיות הרגילות תתפוס ה-DSG החדשה של הקונצרן. תיבה זו תשודך למנוע ה-1.6 ליטר הוותיק של פולקסווגן (102 כ"ס) וגם למנועי ה-1.4 החדשים שלהם 122 כ"ס, או 160 כ"ס (מגדש אחד או שניים בהתאמה). אלה יחליפו את מנועי ה-1.6 ליטר  FSI ואת ה-2.0 ליטר. בפולקסווגן מציינים שיפור של 20% בצריכת הדלק יחד עם ביצועים טובים מבעבר.

כל המכוניות מצוידות בשבע כריות אוויר (אחת לרגלי הנהג) ובבקרת יציבות. כאשר בתא הנוסעים בקרת אקלים מפוצלת חדשה, מערכת שמע (מחליף לשישה דיסקים) ומחשב דרך.
למרות שיפור האבזור פער המחיר בין הדגם החדש לקודמו קטן ונע סביב 2,000 שקלים כשמדובר בגרסאות קרובות. מחיר הבסיס לגרסת ה-1.6 ליטר האוטומטית בתצורת 5 דלתות עומד על 129,000 שקלים כאשר מחיר הגרסה הידנית עומד על 119,000 שקלים. תצורת 3 דלתות תוזיל בכ-7,000 שקלים את המחיר בהתאמה. גרסת ה-1.4 ליטר 122 כ"ס תעלה 140,000 שקלים ואילו גרסת ה-160 כ"ס, שתגיע רק ברמת הגימור הגבוהה ('הייליין'), תעלה 170,000 שקלים. זו האחרונה, למעשה תחליף את מנוע 2.0 ליטר ששרת את הגולף היוצאת. להב אינו חושש מתגובת השוק הישראלי השמרני למנועי ה-1.4 המוגדשים. "כדי להכין את הקהל התחלנו להחדיר את מנועי ה-TSI כבר בגולף הקודמת. נתנו ללקוחות להשוות ביניהן והתגובות טובות. אני חושב שהצרכן הישראלי הפנים זאת". באגף הדיזל יוצע מנוע אחד בנפח 2.0 ליטר 140 כ"ס במחיר של 165,000 שקלים.

פולקסווגן כדרכה תצא לדרך באירוע מכירות גדול ללקוחות שיערך בסוף השבוע הקרוב ולהב מעריך שכבר בינואר יעלו לכביש 500 גולפים.
פולקסווגן גולף (דור VI) ושירוקו בישראל (וידאו)
צילום: מנהל
 
וגם שירוקו הגיעה
פולקסווגן לא הסתפקה בהשקת הגולף ושולחה לדרך גם את הפולקסווגן שירוקו. והקופה הנאה של המותג עשויה לנער את התחום הספורטיבי הרדום בארץ בזכות מחיר תחרותי. השירוקו תוצע עם שני מנועים: 1.4 ליטר 160 כ"ס (ידני 6 הילוכים ו-7 DSG הילוכים) ו-2.0 ליטר 200 כ"ס המוכר מהגולף GTI (רק עם DSG). המחירים יחלו ב-165,000 שקלים לגרסה מצוידת למדי ויגיעו עד 220,000 שקלים. הפולקסווגן שירוקו, בניגוד לפולקסווגן גולף, תשווק דרך אגף הפרימיום של המותג ולמרות שמדובר בתחום שמגלגל מכירות נמוכות מאוד צופים בפולקסווגן למכור יותר מ-100 מכוניות ב-2009 וכך להוביל את התחום.
 
לדפי פולקסווגן בקטלוג 'אוטו'