אחרי גל שמועות בנושא אשרו אנשי טויוטה ישראל בפני 'אוטו', כי בחודש מרץ תנחת בארץ הקורולה (הנוכחית) עם תיבה אוטומטית קונבנציונאלית. מדובר בתיבת ארבע הילוכים שגרתית למדי ללא אפשרות לתפעול ידני שתשודך למנוע המוכר. לפחות בשלב הראשוני הקורולה הזו תצטרף לגרסה הרובוטית המוכרת, שתמשיך להימכר בארץ.אם לא יהיה לרובוטית ביקוש יפסק יבואהמחירה של הגרסה האוטומטית טרם נקבע ולטענת טויוטה ישראל, תלוי בקבוצות המחיר החדשות של האוצר (שיפורסמו לקראת סוף דצמבר). על פי ההערכות האחרונות, מדרגות המחיר בקבוצות הרישוי לא צפויים להשתנות כך שקיים סיכוי סביר שהטויוטה קורולה הזו, למרות שהינה יקרה יותר, תוצע בקבוצה שתיים לחישוב שווי ערך. עם זאת נראה שעבור ציי הרכב תוצע הגרסה הרובוטית במחיר זול יותר (פשוט כי התיבה זולה יותר לייצור).

ייצור הגרסה האוטומטית הקונבנציונאלית במפרט האירופאי מתרחש כמעט שנתיים לאחר השקת הטויוטה קורולה בארץ ומגיע בזכות לחץ כבד של שני שווקים: ישראל ותורכיה. ואולם למרות זאת התיבה האוטומטית תוצע רק בקורולה ולפחות כרגע אינה אמורה להגיע לאוריס (גרסת ה-5 דלתות) אשר מגיעה אלינו מ...תורכיה. באופן מעניין בטויוטה ישראל מתכוונים להמשיך לשווק לצד הגרסה האוטומטית את הגרסה הרובוטית (שתיהנה מיתרון מחיר מסוים). בנוסף, ייתכן שבהמשך השנה יתחיל השוק הישראלי לקבל את הטויוטה קורולה הרובוטית מדרום אפריקה (הגרסה האוטומטית מגיעה מיפן). אבל יש להניח שאם יגלו שאין לרובוטית ביקוש יפסיקו את יבואה בכלל.