באודי מבטיחים לכבוש בשנה הקרובה את שוק היוקרה בארץ, והירייה הראשונה כבר נורתה; בתערוכת פריס האחרונה הציגה אודי את ה- A6 וה-RS6 מתוחות הפנים. בין יתר העדכונים התבשרנו כי ה-RS6 האימתנית תוצע מעתה גם כסדאן, ולא רק כסטיישן-שרירים כפי שהיה עד כה. עתה הודיעו יבואני אודי לישראל כי החלו בשיווק ה-A6 וה-RS6 החדשות בארץ.
אודי A6 ו-RS6 החדשות בארץ
צילום: מנהל
לגבי ה-A6 נמסר כי האבזור הסטנדרטי כולל בין השאר מפתח 'חכם', רמקולים מבית Bose, מצלמה לנסיעה לאחור, דלתות הנסגרות בוואקום ופנסי קסנון. היצע המנועים החדש ב-A6 כולל עדכונים ושיפורים אשר – על-פי אודי – אמורים להפחית את פליטת ה-CO2 ואת צריכת הדלק בכ-15% בממוצע. את מנוע ה-3.2 ליטר הקודם מחליף 3.0 ליטר עם מגדש על ו-290 כוח-סוס (לעומת 250) שמספיקים להאיץ את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 5.9 שניות בלבד! ה-3.0TFSI תוצע עם הנעה כפולה קבועה ('קוואטרו'). מחיר גרסה זו מתחיל בכ-472,000 שקל.
עוד בהיצע ה-A6 מנוע 2.8 ליטר שיגיע בשתי רמות הספק: 190 (כ-350,000 שקל) או 220 כוח-סוס החל בכ-370,000 שקל). את גרסאות ה-2.8 ליטר ניתן לקבל עם חבילת Luxury הכוללת חלק מהתוספות הסטנדרטיות המוצעות ב-3.0, בכלל זה צבע מטאלי, מחליף דיסקים בתא הכפפות, ריפודי עור וחיישני חנייה מאחור. מחיר החבילה 39,000 שקל.
אודי A6 ו-RS6 החדשות בארץ
צילום: מנהל
אולי ימכרו ממנה פחות, אך היא ללא ספק סקסית ומושכת הרבה יותר: גם האחות הקרבית במשפחת ה-A6 – ה-RS6 – תוצע בארץ, למרות שתגיע רק לפי הזמנה מיוחדת. בניגוד לעבר, בו יוצרה ה-RS6 רק כ'אוואנט' (סטיישן בשפת אודי) הרי שהגרסה המעודכנת מיוצרת עתה גם כסדאן. ה-RS6 מצוידת ביחידת כוח אימתנית בנפח 5.0 ליטר המחולקים ל10 בוכנות בתצורת V. על כל הסימפוניה מתחת למכסה המנוע מנצח מגדש על בריא שתורם את חלקו להספק המדהים: 580 כוח-סוס ומומנט בן 66.3 קג"מ המושג בטווח הסל"ד הנע בין 1,500 ל-6,250. הביצועים בהתאם: 4.6 שניות במאוץ הקלאסי מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 4.6 שניות ומהירות מרבית מוגבלת מחשב של 250 קמ"ש. נזכיר כי גרסאות ה-RS6 מצוידות בהנעה כפולה קבועה כסטנדרט. המחיר מתחיל ב-897,500.
2 הזמנות ראשונות כבר בדרך, מדווח היבואן.