
טונדרה ספורט טראק
הטונדרה זכה לפרשנות ביצועים נוספת עם ה-TR, אשר בגוון שחור מט נראה מאיים ותכליתי. הרכב זוכה לצמד מזרקי חומצה חנקתית (או בשמו הידוע יותר ניטרוס) המספקים כ-123 כ"ס נוספים מעבר ל-381 הסוסים נטולי החומצה ממנוע ה-5.7 ליטרים V8. לטענת אנשי הסדנה, לו הרכב היה מיוצר ונמכר, תג המחיר צפוי היה לנוע סביב 30,000 דולר. בהחלט מציאה עבור 504 כ"ס.

טונדרה דוקאטי
היהלום שבכתר היצע הטונדרה בתעורכה הנו ללא ספק הטונדרה/דוקאטי טרנספורטר. הרכב אשר תוכנן בשיתוף דוקאטי (ששמה אף מתנוסס על חזית הרכב) אמור לספק את כל צרכיו של רוכב מרוצים בסוף שבוע תחרותי. הפיק-אפ יכול להסיע את הדוקאטי Desmosedici RR בתא המטען הפתוח האחורי ולהעמיסו באמצעות שליפת מסוע חשמלי הסמוי תחת ארגז המטען. צידו הימני של הארגז נפתח הצידה ומעלה ומאפשר גישה לכלי עבודה ולאופנוע. הארגז מרושת בתאים סולריים אשר יכולים לספק כוח חשמלי לכלי עבודה בהפסק של 120 וולט. גם כאן הותקן המנוע המוכר מה-TDR וכך גם מערכת הפליטה כפולת הלועות. פנים הרכב הצבוע אדום משולב פס לבן, שופע עור בגימור גבוה ויוקרתי.

טויוטה טאקומה רטרו קונספט
בצד השני של הקשת, הוצג הטקומה רטרו קונספט אשר מראה את הרכב במערומיו הבסיסיים ביותר, ובתערוכה כזו יש בכך מעין הצבת צלם בהיכל. מנוע ארבעה צילנדרים, תיבת ארבעה הילוכים יחד עם גימור פנים בצבע חום מזעזע. לדעתנו הוא ודאי הבריח כמה מהצופים בביתן של טויוטה...
לדפי טויוטה בקטלוג "אוטו", לחץ כאן.
לכתבה זו התפרסמו תגובות
תגובה חדשה