תערוכת הרכב הדרום-אמריקאית החשובה בסאו-פאולו, ברזיל, נפתחה אתמול (יום ב'), והנה מה שרנו מציגה שם: מין טנדרון-קונספט חמוד ביותר העונה לשם סאנדרו סנד'אפ (Sand’up).
רנו בסאו-פאולו: סאנדרו סנד'אפ קונספט
צילום: מנהל
אפשר להתייחס למכונית כאל גרסה רבת-שימושים של הסאנדרו Stepway, שהוא מעין קרוסאובר מוגבה על בסיס הרנו/דאצ'יה סאנדרו (הסטפוויי המדובר הוצג רק לאחרונה והוא מיועד לשוק הדרום-אמריקני בלבד, בשלב זה). בתמונות שכאן נראה הסנד'אפ בגרסת טנדר קומפקטית, שנוצרה על-ידי הסרת החלק האחורי של המרכב; במקומו יש ארגז קטן, תחום על-ידי שתי קשתות השומרות על תוואי המתאר המקורי של הרכב. אבל לפי ההודעה לעיתונות, הרכב מודולרי ויכול לשמש גם כקופה 2+2 או כקבריולה. בתצורת טנדר, אגב, מציע הסנד'אפ רצפת מטען נשלפת המאריכה את הארגז בכ-40 ס"מ, ובכך מתקבל משטח הטענה מכובד באורך של 1.70 מ'. עומס ההטענה המותר הוא 500 ק"ג מכובדים גם הם. יש לציין כי השוק הדרום-אמריקני אוהב מאד טנדרים קטנים, וניתן למצוא שם רבים כאלו אשר כמעט ואינם קיימים בשווקים המוכרים לנו באירופה (ובודאי שלא בארה"ב).
רנו בסאו-פאולו: סאנדרו סנד'אפ קונספט
צילום: מנהל
מהצד המכני הסנד'אפ קונבנציונלי לגמרי – מנוע 1.6 ל' בנזין עם 107 כ"ס, הנעה קדמית ותיבה ידנית 5 הילוכים; הצד הקונספטואלי מתקבל בין היתר באמצעות הדלתות, העשויות זכוכית שקופה. הן גם נפתחות באמצעות מנגנון אלקטרו-הידראולי. במקום המראות מותקנות צמד מצלמות זעירות, המציגות לנהג את המתרחש מאחור על מסך LCD. הצמיגים הםא 235/50 על חישוקי "18.