גם אודי מציגה רכב נקי וירוק בתערוכת פריז. אך בניגוד ליריבותיה מבית שהציגו את הדגמים הבכירים בהיצע עם מנועים נקיים (ב.מ.וו עם סדרה 7 החדשה ומרצדס עם ה-S קלאס), אודי בחרה במכונית המרכזית ביותר שלה, A4.הנציגה הירוקה של אודי לתערוכהלב המכונית העונה לשם A4 TDI Concept e, הנו מנוע טורבו-דיזל 2.0 ליטר הזרקה ישירה (TDI) המנפק 120 כ"ס. כדי להפוך את יחידת הכוח לידידותית יותר לסביבה, עבר המנוע התאמות רבות הכוללות בין היתר: שימוש נרחב בחלקים קלים, מערכת ניהול מנוע המתוכננת לחסכון בדלק, התקנת משאבת דלק שונה, בלמים אחוריים חשמליים, מדחס מזגן יעיל יותר, מערכת התנעה-כיבוי בעת עצירה, ועוד. כבכל מערכת נקייה, הכוח הנוצר בעת בלימה או בלימת מנוע מנוצל לטעינת מצברים המקלים על עבודתו של האלטרנטור. גם כאן, כמו בגרסאות ה-DRIVe הנקיות של וולוו (שגם מוצגות לראשונה בתערוכת פריז), נעשה שימוש בצמיגים בעלי התנגדות נמוכה לגלגול ונוספו נגיעות אווירודינמיות להפחתת ההתנגדות.
תיבת ההילוכים הידנית בת ששת ההילוכים נבנתה ממגנזיום, להשגת חסכון נוסף ויחסי ההעברה בה הותאמו לשיוטים נינוחים לחסכון בדלק (ולפיכך נתון ההאצה היחסית נמוך אך נתון המהירות הסופית סביר). האצה של 10.7 שניות מ-0-100 קמ"ש אינו חורך אספלט אולם לא איטי להחריד. המהירות המרבית של 206 קמ"ש לא תבייש את בעלי הרכב בשיוטי אוטובאן.
ולנתונים העיקרים. המכונית מציגה צריכת דלק טובה מאד עם ממוצע של 25 ק"מ לליטר יחד עם פליטת 105 גרם Co2 בלבד לכל ק"מ, נמוך יותר מנתון פליטת המזהמים של טויוטה פריוס העומד על 109 גרם Co2.
בינתיים ה-A4 הזו מוגדרת קונספט, אך באודי טוענים שהרכב קרוב לייצור. עד כמה ומתי? נגלה בעתיד.