סדנת פינינפארינה חושפת מכונית חשמלית מוכנה לייצור, שתיוצר החל מהשנה הבאה על-ידי קבוצת בולור (Bollore) – קונצרן-ענק צרפתי העוסק בכל, בין היתר באנרגיה, חקלאות, לוגיסטיקה, נייר ועוד, והמעסיק כ-33,000 עובדים ברחבי העולם. קונצרן בולור כולל בין היתר גם חברה המתמחה בייצור סוללות ומצברים וזו פיתחה במשותף עם פינינפארינה את ה-B0.
תערוכת פריז: פינינפארינה BO
צילום: מנהל
השת"פ הצרפתי-איטלקי הוליד מכונית קומפקטית שבתצורת התצוגה שלה מיועדת ל-4 נוסעים (כנראה שחמישה בגרסה לייצור) ועם 5 דלתות. המנוע חשמלי ומקור האנרגיה שלו הן סוללות ליתיום-פולימר (המתיימרות לשרוד למעלה מ-200,000 ק"מ), כאשר בפינינפארינה מצהירים כי ה-BO מסוגלת לנסוע עד 250 ק"מ בין טעינה לטעינה. בנוסף לאנרגיה שהוטענה בסוללות, מייצרים מנועים ייעודיים אנרגיה מכוח הבלימה ותאים סולריים על החופה הקדמית תורמים גם את השמש למאמץ הכולל, כאשר הכל נאגר בסוללות. אלו האחרונות מותקנות בתוך רצפת הרכב, בין ה"סרנים", לטובת מרכז כובד נמוך ואחיזה טובה יותר בכביש. ה-BO תיטען באמצעות שקע חשמל ביתי רגיל תוך "שעות ספורות".
תערוכת פריז: פינינפארינה BO
צילום: מנהל

בפינינפארינה מדברים על ביצועים מרשימים, בהם בין היתר האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.3 שניות בלבד (!) עם הגבלת מהירות אלקטרונית הנכנסת לפעולה ב-130 קמ"ש.

ה-BO תיוצר במפעל המשותף לפינינפארינה ולקבוצת בולור בטורינו-איטליה כאשר דובר החברה המשותפת הצהיר כי "כמות ייצור ה-BO מותנית בקצב אספקת הסוללות"... זה אומר הרבה, לפחות מבחינת היעדים. פרטים נוספים, בכלל זה מחירים ומועדי תחילת שיווק מדויקים יותר טרם פורסמו.
תערוכת פריז: פינינפארינה BO
צילום: מנהל