אם היצירה המעניינת הזו מוכרת לכם, הרי שזה לא בכדי; ב.מ.וו הרי הציעו בשעתו את ה-C1, קטנוע עם חופה, שבסופו של דבר ירד מפסי הייצור בשל אי-עמידה בציפיות המכירה.
תערוכת פריז: פיז'ו HYmotion3 קומפרסור
צילום: פיז'ו/UnitedPictures
ב.מ.וו C1. ההשראה למשולש הגלגלים של פיז'ו, ואולי אפילו תורם השם לדגם העתידי

ב.מ.וו מכרו לפני כמה שנים את השם C1 בהקשר לקטנועים לקבוצת PSA (הקונצרן הכולל בתוכו גם את פיז'ו) וזו כנראה תעשה שימוש בשם בקרוב, עבור קטנוע שיתבסס על הקונספט הנראה כאן.
הפיז'ו HYmotion3 קומפרסור הנו ככל הנראה רכב ה-3x3 הראשון בעולם, כאשר שלושת הגלגלים מונעים. הגלגל האחורי מונע כמקובל אצל קטנועים, על-ידי מנוע 125 סמ"ק מוכר מדגמים אחרים בהיצע פיז'ו בתוספת מגדש-על (!) שמעלה את הספקו לכדי 20 כוח-סוס. כגיבוי ועזרה מותקנים צמד מנועים חשמליים בחישוקי הגלגלים הקדמיים – אחד בכל חישוק – המייצרים כל אחד הספק של כ-4.0 כוח-סוס. פיז'ו טוענים כי ל- HYmotion3 צריכת דלק ממוצעת של 50 (!) ק"מ לליטר ופליטת CO2 זעירה של 47 גרם לק"מ. ניתן להשתמש בהינע החשמלי בלבד (ובכך הופך ה-HYmotion3 בנוסף לכל גם לקטנוע הראשון בעולם עם הנעה קדמית...) ואז מן הסתם יורדת פליטת המזהמים ל-0.
תערוכת פריז: פיז'ו HYmotion3 קומפרסור
צילום: פיז'ו/UnitedPictures
בפיז'ו לא הצהירו בפומבי על כוונות לייצור ה-HYmotion אך מידע מבוסס למדי מתוך החברה מדבר על דגם הנמצא בשלבי ניסוי ועל כוונה להציע משהו סדרתי דומה תוך כשנה.