האמאן הגרמנייה דואגת שוב לכל אותם מאוכזבי פורשה שמרגישים שחסר להם עדיין משהו בטורבו הסדרתית החלושה שלהם. לפני הכל, כדי שלא יווצר לחץ מיותר בכל עמידה ברמזור מואר בברלין או בז'נבה (או בכל מקום אחר בו יש לחברה סוכנות...) טופל המנוע. הספק הטורבו המקורי – 480 סוסים גבוליים – הפך להיסטוריה ובמקומו התקבלה קצת היסטריה: מגדשי הטורבו המקוריים הוחלפו בגדולים יותר, המפלט הוחלף בחדש – תוצרת עצמית, מסנן האויר המקורי נזרק לפח וקרבי יותר הושם במקומו וכמובן מחשב ניהול המנוע טופל. התוצאה: תוספת של 150 כוח-סוס לסך של 630 סוסים עצבניים. הביצועים אמורים להקפיץ את הפורשה המשופרת הזו גבוה בדירוג המכוניות המהירות בעולם עם נתון תאוצה מעמידה ל-100 קמ^ש של 3.3 שניות (היה 3.9 בטורבו המקורית) ומהירות מרבית של 360 קמ^ש. כמובן שגם החישוקים, הצמיגים, מערכות הבלמים ופנים המכונית טופלו, כמקובל בסדנאות שכאלו. אבל, הפרט המעניין – והחריג – יותר בסיפור השיפור הזה מתייחס לקיצוץ בגובה באמצעות ...קיצוץ הגג. אנשי הסדנה ניסרו את הגג (!!), הנמיכו אותו על הקורות המקוצרות והחליפו את השמשות בנמוכות יותר. כל זאת בכדי לצמצם את נתון הגובה הכולל ב-8 ס^מ. זה כנראה טוב לאווירודינמיות ובטוח מצויין לפוזה שגם לפני הטיפול הייחודי של האמאן לא ממש חסרה נוכחות. כמה זה עולה? נתון רשמי לא נמסר אבל כנראה שהרבה מאוד – הרבה מעבר להחלפת בולמים בקשוחים יותר או הקטנת חתך הצמיגים בלבד...