השם בו בחרו אנשי סדנת K1 Roadster למכוניתם הראשונה – Attack (מתקפה) – הנו בעל משמעות כפולה; תקיפת הכביש, חוקי הפיסיקה וכל קונוטציה נדושה אחרת, יחד עם מתקפה על השוק ההולך ותופח של מכוניות העל באירופה, או ^מכוניות הבוטיק^ המיוצרות בעבודת יד מוקפדת בסדנאות עילית זעירות. בהודעה לעיתונות מדווחת החברה כי כבר עתה – עם תחילת הייצור והשיווק – מחזיקה מכוניתה בתקינה גרמנית, אוסטרית, סלווקית, בלגית וכמובן – הולנדית, ארץ מוצאה. ה-Attack נחשפה לראשונה כבר לפני כשש שנים, כקונספט עם הבטחות גדולות ומרחיקות לכת. אז היתה זו פרי חלומו של יזם מברטיסלבה שעסק מתחילת שנות ה-90' בייצור ושיווק ערכות פיברגלס תפוחות ל^שדרוג^ שברולט קמארו ופונטיאק פיירברד בסגנון הפרארי טסטה-רוסה. בין היתר דובר בשעתו על היצע מנועים היברידיים, חשמליים ואף היבריד-דיזל (ככל הנראה 4.0 ליטר מבוסס-פורד) שהתיימר להפוך את ה-Attack למהירה בעולם עם מנוע בתצורה זו. בינתיים חלפו השנים והתוכניות השתנו במקצת. מרודסטר שאמורה היתה להיות מצויידת מכף רגל ועד ראש בפינוקים וגאדג'טס אלקטרוניים מוצעת עתה גרסה הגיונית יותר, יומרנית פחות ועם פוטנציאל הצלחה גבוה בהרבה. ה-Attack החדשה מיוצרת על-ידי חברה הולנדית שלקחה על עצמה את המשך הפיתוח, הייצור והשיווק של הרודסטר החדשה. מדובר ברודסטר מודרנית בעיצובה, המתהדרת בגובה כללי ובעיקר חרטום נמוכים במיוחד (טרם נמסרו מפרטים טכניים מלאים וממדים), קווי עיצוב אגרסיביים וחדים, דלתות הנפתחות מעלה ולפנים (סטייל למבורגיני קונטאץ' זצ^ל) ו גג קשיח (בתוספת תשלום...) המתחלק לשלושה חלקים והניתן לאחסון בתא המטען הזעיר הממוקם בין הפגוש האחורי לתא המנוע. את הגג ניתן לשלוף מהבאגאז' ו^להתקינו תוך דקה^, כך שעדיין תגיעו יבשים למחוז חפצכם, גם אם באמצע הסרפנטינות באלפים תוקף אתכם שבר ענן פתאומי. בחבילה כלולות גם ^שמשות^ פלסטיק צידיות הניתנות אף הן להתקנה או הסרה מהירה וגם להן יש מקום אחסון בתא המטען, לצד הגג. השלדה עשויה מסבך צינורות פלדה ותוכננה להכיל מנוע מרכזי, קרי: מאחורי המושבים ולפני הסרן האחורי. ההיצע כולל כרגע שני מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר מבית יגואר, בטווחי הספק הנעים בין 242 ל-320 כוח-סוס. יחד עם נתון משקל עצמי בן 992 ק^ג מובטחים כבר בגרסה ה^חלשה^ יותר ביצועים מרשימים: התאוצה מעמידה ל-100 קמ^ש אמורה להסתיים תוך פחות מ-5.0 שניות והמהירות המרבית יכלה לצלוח ללא בעיות את קו 250 הקמ^ש, שם החליטו מתכנני ה-Attack שזה מספיק, ודאגו לצ'יפ אלקטרוני שיפסיק את החגיגה. כמובן שבכדי להצליח בהשגת הנתונים המובטחים דנן יש לבחוש כראוי בגיר הידני בעל ששת ההילוכים. יש לציין כי אנשי הסדנה ההולנדית וויתרו על כל מערכת עזר אלקטרונית הורסת שמחות (בין היתר תשכחו אפילו מ-ABS...), מה שתורם במקצת לחיסכון במשקל אך לבטח תורם יותר להתנהגות ולאופי שאמורים להזכיר מכוניות ספורט מפעם, כשעוד זכרו שהמטרה לשמן הן נוצרו היא לספק הנאה – וריגושים – לנוהג בהן. עיצוב הפנים – בעיקר המושבים – מתאפיין במראה מקורי בהחלט, המתבסס ברובו על השילוב בין עור אדום לקרבון בצבע ^טבעי^. ה-K1 Roadster Attack מוצעת ב-8 אופציות צביעה ובטווחי מחיר הנעים בין 70-83,000 יורו באירופה.