רבים מאמינים – ואנחנו ביניהם – כי עם הצגת ה-GT החדשה, לפני כשנה, חזרה מזראטי אל עצמה ושוב הציגה מכונית יפהפיה, מקורית, חושנית ומתבקשת מבית יצרנית-על כה נחשקת ונודעת. המכונית פשוט יפהפיה וכן, אנחנו יודעים מה אומרים על טעם וריח... נחשפנו לראשונה ליצירתו המרהיבה של פינינפארינה בתערוכת ז'נבה 2007 והבאנו את מירב הפרטים שהיו ידועים לנו באותה עת. מהידוע לנו כיום אין שינוי במפרט הטכני של גרסת ה-S הכולל מנוע V8 4.7 ליטרים המשותף ליצירה מרהיבה אחרת, האלפא 8C, המציע 440 כ''ס (405 ב-GT ה"רגילה"). המכונית תהנה מתיבה רובוטית (כפי שקיימת בקוואטרופורטה) הממוצבת לרוחב הסרן האחורי לשם השגת חלוקת משקל אופטימלית וממערכת בלמים משופרת של ברמבו (אשר כבר הוצגה ב-Quattroporte Sport GT S) הכוללת 4 דיסקים מחוררים ומאוורים בעלי 6 קליפרים מלפנים ו-4 מאחור, וזאת בכדי לעצור כראוי את המכונית בעלת יכולות תאוצה של 4.9 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 305 קמ"ש. מזארטי ממשיכים ליצור עניין במכונית באמצעות פרסום מכוון של תמונות רשמיות של המכונית, מהן אנו מציגים כאן מקבץ מייצג. ניתן להבחין בבתי גלגלים מעט מורחבים כדי לאלכס את הצמיגים הרחבים, ג'נטים בעיצוב שונה מה- GranTurismoה"רגילה" ובתא נוסעים מאובזר בגימור עור ואלקנטרה. לא נמסר מועד רשמי להשקת המכונית, אנו משערים כי היא צפויה להגיע לשוק לא יאוחר מתחילת 2009, לאחר תחילת מסירת 500 היחידות המכורות מראש של האחות למנוע, האלפא 8C.