מרצדס השיקה את ה-C-קלאס החדשה שלה במרץ 2007, בגרסת הסדאן תחילה. בסוף אותה השנה הושקה גרסת הסטיישן ולפני כחודש הצטרפה ה-CLC – הקופה הספורטיבית – להיצע. נכון לחודש מאי נמכרו כ-300,000 יחידות מה-C-קלאס בשנה וקצת מאז הושקה, כאשר מהסטיישן לבדה (שהושקה בדצמבר, כאמור) נמכרו כבר יותר מ-25,000 יחידות. בסך הכל מציעה הסדרה אופציה של שישה מנועי 4 צילינדרים, שבעה מנועי 6 צילינדרים ו-V8 אחד (ה-C 63 AMG). עוד מדד אותו ניתן לקבל מניתוח המספרים מלמד שהדגם המבוקש – והנמכר – ביותר הנו ה-C 220 CDi (אם מתייחסים לסטיישן בנפרד – מדובר במחצית!) כשליש מסך כל המכירות נזקפות לדגם זה. כחמישית מהרוכשים בחרו ב-C 200 קומפרסור. בסה^כ נראה כי הדיזל עדיין באופנה: 3/4 מכל מכירות ה-C החדשה מצויידות במנועי דיזל. גרמניה היא – כצפוי – השוק המשמעותי ביותר עבור ה-C-קלאס עם נתח של כרבע מסך המכירות. אחריה ממוקמות ארצות הברית, אנגליה, איטליה ו...דרום אפריקה. ה-C-קלאס מיוצרת במפעלי מרצדס בסינגלפינגן ובברמן שבגרמניה, בדרום אפריקה ומאז מרץ 2008 גם בסין. גרסאות הסטיישן מיוצרות בברמן/גרמניה בלבד וה-CLC החדשה מיוצרת בברזיל.