בעוד כשבוע לבטח ייערך טקס הרמת כוסית משותף למשפחת פורשה/פייך הגרמניות באחת מאחוזות המשפחה; ב-8 ליוני יצויין התאריך בו קיבל אב-הטיפוס 'פורשה 356' רישוי לנסיעה ולמעשה גושפנקא לייצור סדרתי – בדיוק לפני 60 שנה.
עבור משפחת פורשה מדובר באירוע רשמי שלמעשה מהווה את הנחת אבן הפינה לחברת פורשה, יצרנית מכוניות הספורט המצליחה בעולם ואחת מיצרניות הרכב הרווחיות ביותר – אימפריה בהתהוות (לאחר שהוחל בהליך השתלטות על VW).
פרדיננד (מימין) ופרי פורשה (במרכז) עם עובד חברה נוסף ליד ה-356 הראשונהכרוח החיה מאחורי הצלחת החברה נחשב דווקא פרי פורשה (קיצור של פרדיננד אלכסנדר פורשה) – בנו של פרדיננד פורשה, המייסד ואבי החיפושית (ועוד כמה אבני דרך בעולם הרכב...). אחותו של פרי – לואיזה, אגב, נישאה לאנטון פייך (שהפך לימים מנכ"ל VW), והיא אמו של פרדיננד (הם לא ממש מקוריים שם עם שמות פרטיים, במשפחת פורשה) פייך – האיש החזק כיום הן בפורשה והן בפולקסווגן. פרי פורשה העיד על עצמו כי ה-356 נולדה כתוצאה מהעובדה "שכאשר הבטתי סביב לחפש את מכונית חלומותי, לא מצאתי אף אחת. לכן החלטת לייצר אותה בעצמי...". פרי נפטר ב-1998 אך השליטה בחברות פורשה ו-VW נשארה בידי שתי המשפחות, פורשה ופייך.
ב-1992 הובא וונדלין ווידקינג לפורשה, אז יצרנית רכב קטנה על סף פשיטת רגל וממש לא מאיימת בכל צורה שהיא על היצרניות הגדולות בגרמניה, לבטח שלא בעולם. ווידקינג הפך למנכ"ל ב-1993 ולמעשה מאז נמצאת החברה בגידול בלתי פוסק, עד למצבה כיום – מאיימת להשתלט לגמרי על פולקסוואגן. פורשה נחשבת גם ליצרנית הרכב הרווחית בעולם, דהיינו – הרווח ממכירת כל פורשה ופורשה גבוה מהרווח נטו במכירת כל מכונית אחרת. ב-2006 הפך ווידקינג לנשיא פורשה ובמקביל לחבר דירקטוריון בפולקסווגן. אגב, עלות שכרו ב-2007 עמדה על כמעט 73 מיליון יורו, ובכך הפך למנהל בעל השכר הגבוה ביותר באירופה. כנראה שבצדק.
ווידקינג – יחד עם פייך, דחפו להרחבת ההיצע בפורשה ועומדים כיום (לקראת השקת הפאנאמרה) בפני השקת ה"פורשה הרביעית", לאחר ה-911, הבוקסטר/קיימן והקאיין.