פגאני הציגה את גרסת הכביש האולטימטיבית והקיצונית ביותר עד כה לזונדה הנפלאה. הגרסה החדשה והאקסקלוסיבית תכונה Cinque, חמש באיטלקית, וזאת מאחר ורק חמש יחידות תיוצרנה, במחיר עגול של כמיליון אירו בשער המפעל, לפני מסים כלשהם. השינויים לעומת הזונדה F ה^עממית^ כוללים הספק שעלה מ-602 כ^ס (או 650 בגרסת קלאבספורט) ל-678 סוסים ממנוע ה-7.3 ל' V12 האימתני, ומומנט שעלה בכ-2 קג^מ ועומד על כ-80 קג^מ בריאים. יחד עם חסכון במשקל של כ-20 ק^ג בזכות שימוש נרחב יותר בחומרים קלים ויקרים, התוצאה היא 3.4 שניות מאפס למאה קמ^ש, שיפור של 2 עשיריות לעומת הזונדה F; ל-200 קמ^ש תגיע הצ'ינקווה ב-9.6 שניות בלבד. המהירות המירבית המוצהרת היא ^יותר מ-350 קמ^ש^, כאשר בזונדה F מדובר על 345 קמ^ש בלבד. עגלה. בין החומרים הקלים המוזכרים לעיל, אגב, יש הופעת בכורה לסיב המכונה על-ידי פאגאני ^קרבון-טיטניום^. המכונית תצויד בתיבת הילוכים סקוונסיאלית בת 6 מהירויות, לראשונה אצל פאגאני, כולל משוטי תפעול בצמוד להגה. כמובן שגם בהופעתה תיבדל ה-Cinque מסתם זונדה המונית: צביעה בשחור-אדום-כסף, כנף אחורית מעוצבת מחדש להגברת כוח ההצמדה במהירות גבוהה, ספוילר קדמי חדש וכניסות אוויר חדשות לבלמים המאווררים. אל תמהרו לברר עם מנהל הבנק תנאים להלוואה, גם גרסה זו לא תגיע לארץ... וממילא כל חמש המכוניות כבר מכורות, לפני שיוצרו. לסיום נדגיש כי בניגוד למה שנכתב במקומות אחרים, אין מדובר בגרסת-כביש לזונדה R שהוצגה בתערוכת ז'נבה האחרונה. ה-R מיועדת למסלול בלבד, ובין היתר מצויידת במנוע מירוצים של AMG, שונה בתכלית ובעל נפח של 6.0 ל'.