בתחילת החודש נחשף רכב-השטח המסוקס-מפואר של מרצדס, G-קלאס, לאחר שעבר מתיחת פנים ל-2009. מעבר להחלפת מנוע ה-V8 בנזין הישן במנוע עדכני המשותף לרוב דגמי מרצדס כיום, השינויים לא היו משמעותיים. בדיווח דאז דיברנו על גרסת ה-AMG שלא הוזכרה בהודעה לעיתונות, וצפינו הודעה נפרדת בעתיד הקרוב. ואכן, עכשיו זה קרה. ובכן גם בגרסת AMG ה-G-קלאס מסתפק בשינויים קלים בלבד. המנוע נשאר אותו V8 ותיק בעל מגדש-על בנפח 5.4 ל', לו עבר עשיר ושירות קרבי מלא במרצדס ואשר כיום כבר הוחלף ברובו על-ידי מנוע AMG האטמוספירי בנפח 6.2 ל'. למעשה, ה-G55 AMG הוא היחיד בכל ההיצע של מרצדס שעדיין משתמש בו (ה-SLK55 AMG מצויידת בגרסה בלתי-מוגדשת של אותו מנוע). ההספק אמנם עלה קלות, מ-500 כ^ס עגולים ל-507, אך אין שינוי במומנט האימתני של 71.4 קג^מ וגם לא בביצועים – המפלצת הכבדה הזו מאיצה ל-100 קמ^ש ב-5.5 שניות בלבד (המהירות המירבית מוגבלת כבעבר ל-210 קמ^ש). לעומת זאת חלו שיפורים בתחום הבטיחות והנוחות. מערכת ה-ESP היא כעת מתוחכמת יותר ומוסגלת לזהות בדיוק רב יותר מצבי סכנה וצורך בהתערבותה. התווספה פונקציה חדשה של סיוע לזינוק בעליה – כאשר הרכב נעצר בשיפוע, לחץ הבלימה אינו משוחרר מיד עם הרפיית הרגל מהדוושה. ריפודי עור ^Designo^ חדשים, הגה מעור ועץ ומוט הילוכים עם אותו שילוב מהווים חלק מעיצוב הפנים המעודכן, כמו גם ריפוד אלקנטרה לתקרה. ומשהו חשוב במיוחד ללקוחות ישראלים: לראשונה בדגם זה ניתן לקבל כאופציה מושבים ממוזגים. האח, הידד. מערכת השמע/ניווט/תקשורת COMAND חדשה גם היא, וכוללת בקרה קולית וזכרון של 4 ג'יגה לקבצי מוזיקה. ממשק USB לנגנים חיצוניים וממשק iPod מוצעים כאופציה. בצד העיצובי השינויים גם הם קלים וידרשו עין בוחנת כדי לזהותם. שבכה חדשה, חישוקי ^19 חדשים ועוד נגיעות פה ושם, זה הכל. אבל עזבו אותכם משטויות: אנחנו מדברים על אוטו שיודע לכבוש כל מעלה ולצלוח מדבריות שלמים – ושמאיץ ל-100 ב-5.5 שניות!