כמו שצפינו בעבר, סקודה מתחילה בשיווק הרומסטר סקאוט, שהינו הרכב הראשון בארץ ממשפחת הפנאי של היצרן הצ'כי. בניגוד לאוקטביה סקאוט הרומסטר אינו חמוש בהנעה כפולה, אלא בקדמית בלבד. אבל ספק אם הנעה כפולה הייתה מסייעת לו לחלוף על פני מחסומי הבירוקרטיה, שמנעו את הופעת הכלי האופנתי בתערוכת אוטומוטור. הסקאוט היה אמור לככב בעמדה של סקודה בתערוכת הרכב המקומית אך בעיות מנהלתיות תקעו אותו בנמל. הסקאוט אינו שונה מכאנית מהרומסטר הרגיל ועיקר ההבדלים הם טיפול קוסמטי ליצירת מראה אופנתי יותר. תמורת המראה השובבי הזה תשלמו, 120,000 שקלים, קצת יותר מהגרסה המצוידת הרגילה של הרומסטר. הגעת הסקאוט מהווה שלב נוסף בשאיפת היבואן למצב את סקודה כמכונית צבעונית ואופנתית יותר ולהגדיל את האחיזה בשוק הפרטי.